Foto bij you are special (Tom lovestory) 25

Reacties?

Kelly pov:
De pijn was echt ondraaglijk. Ze hadden je zojuist geopereerd en je lag nu op een eenpersoonskamer te herstellen. Dit had vast je vader weer eens geregeld. Je dacht terug aan wat er gebeurt was en verschoot toch wel wat er gebeurt was. Dit mocht niemand te weten komen. Hoe zou het met Aiden zijn? Je had nooit verwacht dat de klap zo hard zou zijn. Wat als hij dood was? Dan had je zijn dood op je geweten. Dit was nou ook weer niet de bedoeling, e wou hem enkel laten schrikken door zijn auto kapot te rijden. Je schrok op uit je gedachten toen je de deur hoorde opengaan. Het was je vader die binnenkwam. Jij: “Pap.” Vader: “Kelly, gaat het een beetje?” Je knikte even en keek toen je vader vragend aan. Jij: “En met Aiden?” Je zag je vader een boze frons op zijn gezicht krijgen. Vader: “Enkel een gebroken arm en een paar schrammen, hoe durfde hij jou te laten rijden! Je hebt nog geeneens een rijbewijs!” Jij: “Pap, ik vroeg het gewoon aan hem.” Vader: “Hij had gewoon nee kunnen zeggen.” Jij: “Mag ik hem zien?” Vader: “Niks van, uitrusten ja, dat ga je doen.” Je vader stond recht en gaf jou een kus op je voorhoofd. Vader: “Ik zal wel eens horen wanneer je naar huis mag.” Je knikte en daarna verliet hij je kamer. Je zuchtte eens diep. Daar zat je dan, alleen in een kale kamer. Je kreeg er de rillingen van. Je was bijna inslaap gevallen toen je de deur hoorde openknallen. Je ging verbaast rechtzitten en verbeet de pijn. Je zag dat het Mathieu, Simon, Tom en Bill waren. Ellen was er niet bij, typisch. Mathieu kwam meteen op je af en gaf je een kus op je wang en voorzichtig een knuffel. De rest gaf je ook een kus op je wang en ging toen zitten op de stoeltjes. Je zag ze jou afwachtend aankijken. Jij: “Wat?” Mathieu: “Ga je nog vertellen wat er gebeurt is?” Jij: “Ik heb een auto-ongeluk gehad met Aiden.” Mathieu: “Waarom ging je nou weer met Aiden om? Ik kan zien dat hij je gekwetst heeft.” Je keek hem aan. Je moest eens weten hoe hard hij me gekwetst heeft, dacht je. Bill: “Hoe komt het?” Jij: “Wat?” Bill: “Het auto-ongeluk? Wie reed er?” Mathieu: “Aiden, wie anders? Kelly heeft geen rijbewijs.” Jij: “ehm Mathieu.3 Mathieu: “ja?” Jij: “Ik was degene achter het stuur. Ik ehm…” Simon: “Je wat?” Je dacht na, nu moest je nog iets gaan verzinnen ook, je kon toch moeilijk zeggen… Jij: “Waarom stellen jullie al die vragen?!” En je keek nog eens waarschuwend naar Tom. Simon: “We maken ons zorgen, dat is toch normaal?”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen