1 JawaadS
2 AnneStyles
3 mrsDJMalik
4 LouisxLiam
5 JustMeJessy
6 Marijketje12
7 Aanetje
8 ChloeMalikxx
9 JordanHarry
10 iSAYZAYN
11 NiallLover
12 CRIZZY
13 Perfectniall
14 Thomaslacey
15 Meliuscule
16 CRAWFORDD
17 SharonHoran
18 MKadootjes
19 XCrazyBabeX
20 LetMeKissYou
21 itsmagicc
22 xkimberly
23 Maberu
24 1DNiallxMe
25 Narniax1D
26 Melodyxx
27 EmmaZouis1
28 LoviesA
29 LuunXxLou
30 wowlilniall

Groen is aan de beurt.
Doorstreept dat je al een one shot hebt.
En gewoon onderlijnd is dat je in wachtrij staat.

Naam:
Leeftijd:
Wie van one direction:
Geweld:
16+:
Wat er moet gebeuren:
Uiterlijk:
Vrienden:
Familie:

Reageer (36)

  • LoveLarry

    (mijn naam staat fout geschreven ^^)

    1 decennium geleden
  • wowlilniall

    Naam : Jyoti Ramdas.
    Leeftijd : 16
    Wie van One Direction : Niall
    Geweld : Juppa
    16+ : graag ;)
    Wat er moet gebeuren : Jyoti is een straatvechtkampioenne uit Nederland, die niets liever doet dan trainen. Ze moet haar titel verdedigen tegen Liam Payne, een straatvechtkampioen uit Engeland. Harry Styles, Louis Tomlinson zijn de de bazen van het gebouw waar het gevecht plaats vind. Zayn Malik is de scheidsrechter en Niall Horan is de coach van Liam. Jyoti en Niall worden close zonder te weten dat dat eigenlijk niet moet. Tijdens het gevecht komen ze er pas achter en Jyoti gebruikt die woede tegen Liam. ... Wint (zelf invullen). Na het gevecht krijgt ze eerst nog ruzie me Niall, waarna hij haar verwondingen en tattoeages (allemaal met een eigen betekenis, zelf invullen wat voor) bewondert. Daarna hebben ze make-up seks en worden samen gelukkig.
    Uiterlijk : 1.60 meter lang (best kort dus), lang bruin/zwart haar, dipdye, bruine ogen, caramel kleurige huid. Niet erg gespierd maar wel sterk, slank, meerder tattoeages (klein/groot? Zelf invullen wat voor, met betekenis), neuspiercing
    Vrienden: Gabriëla (bff), Lars (bff), Jay, Marc, Joëlle, Anna, Nick, Melanie, Jeffrey.
    Familie : heeft ze niet.

    1 decennium geleden
  • Larry2fab4u

    Naam: Luna Beintema
    Leeftijd: 20
    Wie van one direction: Louis de Tommo Tomlinson
    Geweld: Mag je zelf weten.
    16+: Ja xD Haha perv
    Wat er moet gebeuren: Luna verhuist voor haar studie naar Londen, ze gaat intrekken bij Rowan haar bff die ze al kent sinds de brugklas. Rowan was 2 jaar terug met haar ouders naar Londen verhuist voor het werk van aar vader en bladiebladiebla... Maar Rowan heeft nu zelf een appartement en daar trekt Luna dus bij in. Als ze een dag in hartje Londen gaan shoppen voor nieuwe kleren om uit te gaan, gaan ze nog even in een cafeetje zitten, komt er een nogal "knappe" ober naar hun tafel en Luna kan het al niet laten en vraagt hoe hij heet. Zijn naam is Louis Tomlinson en hij is hier ook pas naartoe verhuist. Louis vraagt aan Luna haar nummer en ze wisselen nummers uit. Na het shoppen en de lange dag gaan de meiden naar een club en komen daar toevallig Louis tegen met wat vrienden van hem: Niall Horan, Harry Styles, Zayn Malik en Liam Payne. Ze gaan met z'n allen naar de vip-lounge want de club is van een vriend van Zayn. Het is een aparte kamer los van het gebouw en al snel vervelen ze zich n stelt Liam voor om Seven Minutes In Heaven te doen en iedereen stemt erin mee. Er liggen 5 voorwerpen in de bak (Je mag zelf kiezen welke) en Rowan pakt eerst en pakt (Mag je zelf weten welke) En ze gaan naar de kast als de 7 minuten voorbij zijn betrappen Luna en Liam ze in de kast en nemen ze mee. En daarna is Luna aan de beurt en pakt (Die van Louis) en hij tilt haar mee naar de kast. Waar ze dus een 16+ stukje doen :P En de rest mag je zelf weten.
    Uiterlijk: Bruin/Blond golvend haar, groene ogen en 1.74
    Vrienden: Rowan (Bff)
    Familie: mag je zelf weten.

    Hopelijk kan je er wat mee!
    Alvast veel succes met schrijven! Xoxo

    1 decennium geleden
  • Boundary

    Naam:
    Amber

    Leeftijd:
    17

    Wie van one direction:
    Zayn

    Geweld:
    het mag.

    16+:
    Ja absoluut =)

    Wat er moet gebeuren:
    Amber is met een goede vriendin (Faith) op vakantie in Engeland. (In Brighton, dat ligt aan de zee.) wel de jongens zijn daar ook maar vermomd. Ze worden natuurlijk al snel herkent en moeten weg rennen van de fans. Faith & Amber zitten ergens in en steegje een joint te roken. En ze zien de jongens voorbij komen trekken ze ze vlug mee in het steegje. De boyz zijn ze echt dankbaar en praten heel de nacht door. Zayn toont al snel een beetje interesse voor Amber maar ze speelt hard to get. Allemaal samen roken ze joints en drinken heel de nacht door. En het feestje word verder gezet in het hotel. En Amber en Zayn raken dan toch samen in bed. Misschien zelf een relatie?

    Uiterlijk:
    Kijk naar mijn foto. (Maar laat mijn blokjes er maar buiten) stijl bruin haar, blauw/grijze ogen, kledingsijl; ziet er uit als een skatergirl. Maar draagt ook heel graag kleedjes met hakken.

    Vrienden:
    Faith

    Familie:
    doet er niet toe.

    Hopelijk kun je er iets mee ^.^
    <3

    1 decennium geleden
  • EmmaZouis1

    Naam: Emma Kuypers
    Leeftijd: 15
    1D lid: Louis
    Geweld: nee
    16+: mag altijd haha
    Wat moet er gebeuren: ik ontmoet Louis op het strand, we gaan wat zwemmen... En wat er verder mag gebeuren kies je maar ;)
    Uiterlijk: ik kan geen foto plaatsen, maar ik heb blond haar, altijd in een staart of dot, hou van kleren, draagt bijna nooit make-up, ben 1m 67,...

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen