Foto bij middag

hier is het vervolg!!
(doeg)

Het was middag op het moment dat de jongeren bij het huis aankwamen.

Eerst pakken ze uit. Silke en Britney hangen de muren van hun kamer helemaal vol met MainStreetposters, Sim en Vivi doen iets originelers en hangen de posters in plaats van aan hun muren aan hun plafond.
"Zo kunnen we beter slapen", verklaart Sim het. Ook hebben deze twee uit al hun posters Daan en Owen geknipt en enkel deze delen opgehangen. De jongens doen niet zo origineel en hangen niets op.
"Ik heb wel wat honger", klaagt Britney.
"Dan stel ik voor dat we naar een restaurantje gaan", zegt Nils.
"Ik heb ook honger", zeurt Owen :D
Het gezelschap stapt enkele meters en komt dan bij een gezellig uitziend restaurant. De vrouw die hen bediend is erg aardig. Ze heet Nicole zegt ze in het Engels. Terwijl ze wachten op hun dessert, neemt Daan opeens Vivi's hand vast. Vivi kijkt hem verrast aan maar hij zwijgt dus geniet ze maar van het moment. Ondertussen zijn Britney en Nils druk bezig een gesprek te voeren over gitaren.
"Oh, ik wil graag op gitaarles, maar ik mag niet", zucht Britney.
"Ik zal het je wel leren", zegt Nils.
"Echt waar?", vraagt Britney verbaasd. Nils knikt.
"Yej, ik ga gitaar leren spelen!!!"

Reageer (1)

  • RealBritney1

    Ik ga gitaar leren spelen
    Wedden da ik het goe ga kunnen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen