Foto bij 002.

Harry Styles / Marcel Booth.

05:20
Ik was juist gedouchet en was aan het wachten op Lou die mijn haar moest uitblazen.
Tring
"Ik kom weer je haartjes uitblazen." zei ze.
"Kom binnen." zei ik.
"En blij dat het terug school is?" vroeg Lou.
"Vakantie was leuk, maar ik wil gewoon Beth terug zien." zei ik. "Wat heb je haar gezegd doordat ze je niet kon zien?" vroeg ze nieuwsgierig.
"Dat ik op vakantie was met mijn ouders." stamelde ik. "Wel dan ben je wel niet veel gebruind." lachte ze. "Zeer grappig." zeg ik.
"Voila klaar, ik zie je morgen he Marcel." zei ze en knipoogde even.
"Ok." zei ik een beetje ongemakkelijk.
Stilaan begon ik dit Marcel gedoe beu te worden en wou ik gewoon normaal naar school kunnen als Harry. En ik wil het Beth zo graag vertellen het doet pijn dat ze zo over Harry praat alsof ze dolverliefd is, terwijl ze niet weet dat ze het tegen de enige echte Harry zegt.
Ik deed snel mijn kleren aan, nam mijn boekentas en ging naar de bus, omdat ik Marcel ben kan ik natuurlijk niet naar school met een auto van Harry Styles.
"Aahh, de nerd leeft ook nog." riep Dan een stoere kerel van school. Terwijl hij een klop op mijn schouder gaf.
"Wow, naar de gym geweest." zei hij.
"Euh, nee natuurlijk niet. Gewoon veel boeken lezen dat werkt ook voor de spieren." verzon ik.
"Tuurlijk nerdie." zei hij en liet me dan met gerust.
Ik werd niet gepest gewoon nerd genoemt, buiten Beth zij werd wel gepest. Vorig jaar was het zo erg dat ze een maand thuis gebleven is. Als het nu maar goed gaat met haar.
Als ik op school toekwam ging ik naar de plek waar ik met Elisabeth altijd afsprak. Aan onze kluisjes.
Daar kwam ze al. Ze zag er beeldig uit.
Toen ze me zag staan veranderde haar wandel beweging naar een loopje. Ze liep in mijn armen en nam me stevig vast.
"Ik heb je zo gemist." fluisterde ze. "Ik jou ook." zei ik en gaf een kus op haar kaak.
"Ik heb een verassing." zei ze. Ik trok mijn ogen open en knikte even om te laten weten dat ze het moest vertellen.
"2 tickets voor het concert van One Direction deze vrijdag." riep ze blij.
Mijn glimlach veranderde snel naar een beetje verdrietig.
"Ik kan niet." zei ik snel. "Wat? Marcel jij bent de enige waarmee ik wil gaan. Carly is ziek en ze weet niet of ze vrijdag beter is." zei ze teleurgesteld.
Ik kan wel, maar ik moet zelf optreden dacht ik.
"Ik euhm moet mijn ouders helpen." verzon ik.
Ik verzon zoveel dat mijn hele leven tegenover Beth eigenlijk een leugen is.
"Kun je dat niet afzeggen het is wel One Direction he." zei ze.
"Nee het kan echt niet. Maar ik ken iemand daar en kan je wel VIP tickets geven, dan kun je eindelijk Harry ontmoeten." vertelde ik haar.

Reageer (3)

  • Hannane

    snel verder! x

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Oeeeh! (: x

    1 decennium geleden
  • MERTENS14

    oeh snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen