Foto bij 001.

Elisabeth Rose.

Biep Biep.
Daar ging het irritante geluid van mijn wekker, 2 maanden had ik het niet moeten horen. Maar hier was het terug.
"Pff." zuchte ik.
"Beth, opstaan nu!" riep Finn van beneden.
"Ben er." zei ik al geeuwend. "Vandaag breng ik je naar school, de andere dagen zal het met de bus zijn." zei Finn.
"Wat waarom." vroeg ik. "Je weet dat ik het gevaarlijk vind als je achterop bij me op de moto zit, ik spaar voor een auto oke?" legde Finn uit.
"Waarom breng je me vandaag dan wel, niet dat ik er iets tegenop heb hoor?" zei ik. "Ik weet hoe moeilijk de eerste dag van school is voor jou, ja ik weet dat ze je nog pesten dus wil ik er voor je zijn vandaag en Marcel ook." zei hij terwijl hij zijn hand op mijn kaak legde en een kus gaf op mijn voorhoofd.
"Eet nu je ontbijt ik ga douchen, dan is het aan jou." zei Finn
Ik deed wat Finny vroeg en at het op, daarna ging ik naar boven waar Finn in bloot bovenlijf liep.
"Wat moet ik aandoen?" vroeg hij. "Gewoon een t-shirt met trui, je gaat niet naar de koning hoor." zei ik en smeet een blauwe gestreepte trui naar zijn hoofd.
"Wat heb jij met deze trui?" vroeg hij. "Het staat je goed, en het is zacht als je me knuffelt." zei ik.
Hij trok het snel aan en kwam naar mij met zijn armen open.
Ik nestelde me in zijn knuffel. Ik heb de beste broer.
"Nu douchen." zegt hij. "Doe jij dan wel mijn favo trui aan voor jou." zei hij met puppyoogjes.
"Die met streepjes?" vroeg ik. "Ja dat is hem." zei hij.
Ik glimlachte, nam mijn kleren en ging naar de badkamer.
Na mijn douche trok ik mijn broek aan waar er scheuren inzaten maar dat was zo toen ik het kocht, een gewoon zwart topje en daarover mijn trui. Snel deed ik nog wat mascara aan en was klaar.
Ik nam mijn tas vanop mijn bed, deed snel mijn all stars aan en zette een helm op mijn hoofd.
"Ready?" vroeg Finn.
"Jup." zei ik en stapte op de moto en nam Finn stevig vast om zijn middel.
"Tot vanavond, ik wacht hier aan de poort op je." zei Finn en gaf me nog een kus op mijn kaak.
"Ok." zei ik en gaf een kus terug.
Ik was onderweg naar binnen terwijl ik alle meisjes zag kwijlen en gapen naar mijn broer.
Hij is dan ook wel zeer mooi, maar hij wou gewoon geen vriendin, maar dat begrepen die meisjes natuurlijk niet. En liepen dan ook de hele dag achter hem aan.
"Finn is zo lekker." hoorde ik een meisje zeggen.
Ik rolde met mijn ogen en stapte het schoolgebouw binnen. Klaar voor mijn eerste rotdag en zeker niet de laatste. Ik haat school.
Zo snel ik kon stapte ik naar het plekje waar ik altijd afsprak met Marcel.

Reageer (2)

  • Chasing1D

    Ehe! (:

    1 decennium geleden
  • Hannane

    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen