Foto bij Prologue

Lisa McCrohn

Verbaasd kijk ik om me heen. Waar ben ik nu weer? Daarnet liep ik 5 kilometers mijn huis uit en nu ben ik hier. Er is hier niks anders dan bomen en bos. Ik beslis om wat verder te lopen. Misschien kom ik wel iemand tegen. Langzaam loop ik verder het bos in altijd op het pad. Het is hier eigenlijk heel mooi. Overal staan er bloemen en hele hoge bomen. Ik hoor heel veel vogeltjes fluiten. Na een tijdje in het bos gelopen te hebben, naar mijn gevoel een minuut of tien, hoor ik stemmen. Als ik goed luister is het hier niet ver vandaan. Opgelucht loop ik in de richting waar het vandaan komt. Wanneer de stemmen dicht genoeg zijn zie ik dat ik aan de rand van een meer ben. Het is een prachtige open plek. Nu hoor ik geen stemmen meer. Alleen maar een geluid dat me irriteert. Dat geluid volg ik. Ik kom op een hele andere plek, geen bos meer. Een autosnelweg met aan de overkant een huis. Vanuit dat huis hoor ik harde stemmen. Ik kijk van links naar rechts of er geen auto's rijden. Dan steek ik rustig over. Ik bel bij het huis aan. 'Binnen!' hoor ik meteen niemand roepen. Ik open de deur en loop het huis binnen. In de keuken kom ik een jongen die eten kookt tegen. Hij heeft zwart haar, veel tatoeages en een licht getinte huid. Misschien kan hij me terug naar huis brengen. Niemand zegt een woord. Ik zucht even diep waardoor hij me met een bezorgde blik bekijkt. 'En jij bent?' vraagt hij. 'Lisa McCorhn' antwoord ik verlegen. 'Ah, oke. Ik ben Zayn Malik. Kan ik je helpen?' 'J-ja, ik ben verdwaald en...'
'Hey!' zegt een jongen die de keuken vrolijk binnenloopt. Hij heeft blond haar en lichte blauwe ogen. Hij friemelt met zijn hand door mijn haren. Die staan nu door de war. 'Jij ook hallo' zeg ik sarcastisch. Zayn ligt al meteen in een deuk. Was dat grappig? 'Wie is zijn die gasten?' vraag ik aan Zayn. 'Dat zijn mijn vrienden Liam Payne, Harry Styles, Niall Horan en Louis Tomlinson'
Niall? die naam had ik niet verwacht bij die jongen met blond haar. Ik dacht meer Edward ofzo. 'Hoi' zegt hij. Hij schud me heftig met zijn hand. 'Wat doe je hier?' vragen hij en Harry tegelijkertijd voordat ik het wou uitleggen. 'Ze is verdwaald, brengen jullie haar naar huis?' zegt Zayn. Ik denk dat ik hem nu al mag. 'Oke, kom je mee, naar de zee?' zegt Niall. 'Grapje' zegt hij snel erachter na met een knipoog. Ik zucht weer diep. "Naar de zee?" wie verzint er zoiets. Ik zwaai nog snel naar Zayn en loop met Harry en Niall naar hun auto. Louis blijft achter.







En wat vinden jullie er van?


Ja ik we hebben ons best gedaan en hopelijk vinden jullie het goed.



Xxx xHazzax1D en Autumn1D

Reageer (2)

  • IfaraX3love

    snel verder !! +ABO x

    1 decennium geleden
  • Christax1D

    ze had bij hun moeten blijven ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen