''Siyana?'' word er in mijn oor gefluisterd. Slaperig kijk ik op. Ik word alleen zo vroeg wakker met mijn officiele naam behalve nu. ''Nick?'' vraag ik moe.
''Je mag zo weer slapen, ik wou alleen even afscheid nemen.'' voor ik iets kan zeggen drukt hij een kus op mijn lippen en is dan weg.


''Sandra?'' vraag ik aan het slapen meisje naast mij,ze opent haar ogen.
''ik ga liefje'' zeg ik , ik plant een kus op haar lippen en snel dan weg.
Het hotel is nog donker samen met Nick loop ik door de achterdeur en stappen we in de limo waar we zelf ook nog in slaap vallen.


Als ik wakker word merk ik dat mijn bed leeg is. In plaats van Nick ligt er een wiite envelop met gouden letters staat mijn naam erop geschreven met sierlijke engelse letters.



Lieve Siyana en Sandra.

We moesten vanmorgen al vroeg weg.
Ik leg deze brief bij jou, omdat ik hem schrijf haha.
We zullen aan jullie blijven denken tijdens ons concert.
Je kunt ons altijd bellen. Als je ons wilt spreken of gewoon als je ons mist.

Liefs Nick en Joe.


Ik ren weg met tranen in mijn ogen en storm de kamer van Sandra in. Die verbaasd opkijkt. Ik geef haar de brief en ook zij krijgt tranen in haar ogen.



Ik neem een diepe teug lucht en sla de gitaar om mijn schouders. Ik pak een tijdschrift waar ik op sta samen met Siyana. Met mijn vingerd glijd ik over haar hoofd. Ik zou haar nu willen aanraken. Het licht dempt en samen met Joe en Kevin rennen we op. Kevin slaat de eerste moot aan en kijkt me bemoedigt aan dan begin ik ook te spelen.

''Now I'm speechless, over the edge
I'm just breathless
I never thought that I'd catch this lovebug again
Hopeless, head over heels, in the moment
I never thought that I'd get hit by this lovebug again


Ik begin met de volgende noten.

When you look me in the eyes
Tell me that you love me
Everythings alright
When you're right here by my side
When you look me I the eyes
I catch a glimpse of heaven
I find my paradise
When you look me in the eyes


Joe staat bij mij en heeft een hand op mijn schouder gelegt. Ik lach even naar hem. De fans lijken wel mee te leven. Maar ik weet dat het maar schijn is.
2 uur later zitten we uitgeput in de limo.
Ik zit bij het raam. Joe zit naast mij en Kevin zit dáárnaast.
Hun laten hun ogen dichtvallen. Ik niet. Ik denk terug aan Siyana.
Het sfscheid ws niet erg aardig geweest. ''Sandrá'' mompelt Joe in zijn slaap ik glimlach eventjes. Kevin word wakker en kijkt me recht aan.
''ga slapen Nick'' zegt hij tegen me. ''Nee'' zeg ik kortaf. Hij staat op en gaat voor me zitten. ''Morgen ben je weer terug.'' Daarna gaat Kevin weer zitten.

Siyana van Buuren.

en

Sandra West.

hotel Sint Mark. in de Bahama's

de letters vloeien over het papier ik schrijf het op zonder reden.
Mijn ogen vallen langzaam dicht maar dan...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen