Foto bij you are special (Tom lovestory) 23

Reacties?

School was eindelijk gedaan. Je had juist afscheid genomen van Mathieu en zag dat Aiden naar zijn auto toeging. Jij: “Ow hey Aiden.” En je liep glimlachend op hem af. Je zag Aiden bang kijken. Jij: “Mooie auto, mag ik mee?” Je zag Aiden een kleine grijns op zijn gezicht krijgen, die dacht zeker dat ik het vergeten was. Je keek hem met puppyogen aan. “Jij: “Oh mag ik alsjeblieft rijden? Toe nou? Het is maar eventjes.” Je zag Aiden bedenkelijk kijken maar toen knikte hij. Dit ging makkelijker dan je ooit had gedacht. Hij gaf jou de sleutels en jullie stapten in. Aiden: “Weet je wel hoe je moet rijden?” Jij: “Ja hoor.” Je zette de auto aan en reed voorzichtig van de parking af. Aiden: “Je ziet er mooi uit.” Je drukte harder op het gaspedaal. Jij: “Ja, raar hé.” Je zag Aiden raar kijken. Jij: “Oh weet je het niet meer? Ik denk dat je me wel had zien liggen op de grond.” Je reed steeds sneller en sneller. Aiden: “Ehm, je mag hier maar 50.” Je glimlachte even en schakelde naar de vijfde koppeling. Aiden: “What the hell?! Wil je ons dood ofzo?!” Jij: “Nee, ik wil enkel wraak, misschien moet ik eens tegen een muur knallen, eens zien hoe mooi ik er dan nog uitzie.” Aiden: “Kelly het spijt…” Net op dat moment knalde je met auto keihard tegen een huis aan. Je voelde hoe je met een kracht tegen de airbag knalde en toen werd alles zwart.


Simon pov:
Je keek bang naar je schetsen. Je had schrik, schrik dat Kelly gelijk had. Wat als je echt de toekomst kon schilderen? Je kreeg er de kriebels van. Dat kan toch niet? Ze zei dat die Tom gedachten kon lezen, of had ze gelogen? Maar Kelly liegt nooit, zeker niet tegen haar beste vriend. Je zag de verpleegster jou kamer binnen komen. Ze deed jou infuus van je arm en keek je glimlachend aan. Verpleegster: “Klaar voor vertrek?” Je knikte en wou je schetsboek van tafel pakken. Verpleegster: “Mag ik eens zien?” Jij: “Ehm ja hoor.” Je zag haar erin bladeren. Verpleegster: “Je tekent erg goed.” Jij: “Dankje.” Toen viel haar blik op de laatste pagina’s. Ze gingen over Kelly. Kelly op een soort van feest, in het bos, in een auto met Tom en Bill en de laatste was van Kelly en nog een jongen in een auto-ongeluk. Ze gaf jou schetsboek terug en je stapte jou kamer uit.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen