Foto bij Part 1

Vermoeiend zet ik mijn wekker uit en slenter naar de badkamer waar ik me klaarmaak voor school. Als ik me klaar heb gemaakt strompel ik van de trap naar de keuken. Maar ik kijk op de klok en zie dat het al 7.50 is. Vlug neem ik een appel mee en roep nog “ Mama , ik ben naar school!” Nu , op weg naar school vraag ik mij af of er iemand gehoord had want thuis kreeg ik geen antwoord , raar. Als ik aankom op de parking voor de school zie ik mijn beste vriendin Char al staan. Haar echte naam is Charlotte maar wij zeggen afkortingen zoals mijn naam is Melanie en mij noemt ze Mell. Dol blij begint ze mij te knuffelen en te lachen. “Char , wat is er met jou ? vraag ik aan haar. "Je gaat het nooit geloven !! Hij heeft mij gevraagd voor een date vrijdag !!!" roept ze dol blij. "Wat ? Meen je het ? Geweldig !" roep ik terug. Dolblij stappen wij door naar ons lokaal. We nemen plaats op de voorlaatste rij links , het was ons vaste plekje geworden. Ik haal subtiel een cursus blad uit en wij beginnen galgje te spelen. De 4 les uren vliegen voorbij en dan is het eindelijk zo ver , de bel gaat ! "Wat ga jij doen in het verlengd weekend?" vraag Charlotte aan mij. "Ik heb geen flauw idee , misschien kunnen wij gaan schoppen voor je date ? " antwoord ik. "Ja geweldig!" zegt ze vrolijk. Samen stappen we naar mijn huis en bekijken we een film op mijn kamer.Plots horen we mama thuis komen en lopen we naar beneden. "Wat heeft ze vast?" fluister Charlotte tegen me. "Geen flauw idee , kom we gaan naar de keuken." fluister ik terug. "Hoi mams" zeg ik tegen men mama. "O , hallo , blijft Charlotte hier slapen ?" vraagt mama verbaasd. "Nee , ik bleef even bij haar omdat ze niet wouw alleen zijn" antwoordde Char. Ik knikte naar mama. Dan ga ik nu."zei Char. omdat er een ongemakkelijke stilte was." Oke salu" zei mama kort. Ik gaf haar en knuffel en liet haar buiten. Dan liep ik terug en zei verbaasd " Wat is er met jou aan de hand?". "Melanie , schat ik moet je iets vertellen" zei ze serieus. "Doe maar" antwoordde ik. "We gaan verhuizen , naar Londen." WAAAT ?? NEE DAT KAN NIET ? MAMA MAAK GEEN GRAPJE ! MAMA NEEEE ! EN CHAR DAN ? IK KEN DAAR NIEMAND! " riep ik uit. "Rustig maar schat je kan haar nog altijd zien via skype en ze kan altijd op bezoek komen en je kent daar wel iemand Louis Tomlinson , weetje nog van vroeger ? Zij wonen naast ons. Het is echt het beste voor ons , een groter huis en 10 keer meer loon." zei ze op een rustige manier. "Maar ik kan haar niet missen mam ze betekent alles voor mij!" schreeuw ik naar haar. "Oja er is nog 1 ding" zei ze lief. "Wat?" roep ik. "We vertrekken vrijdag." WAAAAAAAT? NEE MAMA DAT KAN JE ECHT NIET MAKEN DAT IS OVER MORGEN ! NEE DAT KAN JE NIET MAKEN!" schreeuw ik. "Het spijt me echt dat ik dit zo laat vertel , het is nu al laat ga maar slapen en vertel pas morgen het nieuws aan Charlotte en vraag dat ze komt morgen" beveelt ze mij "NEE ! ik ben nu naar Char en ze blijft slapen vanavond !" zei ik woedend. "Oke wat jij wil maar hou het stil , ik ben dood op." fluisterde ze. Ik neem vliegensvlug mijn gsm en bel Char en roep " CHAR KOM VLUG EN NEEM JE SLAAPGRIEF MEE!" "Oke wat is er?" vraagt ze bezorgd. "Gewoon komen ik leg het je hier uit" zeg ik en legde af. Even later gaat de deurbel en komt Char naar binnen in volle paniek. "Wat is er ?!!" roept ze heel bezorgd. "Kom zitten ik leg je het allemaal uit." Als ik juist klaar ben met vertellen beginnen we allebei te wenen. "Ik wil niet dat jij weg gaat." snikt Char. "Ik wil echt helemaal niet weg maar het moet ..." zeg ik tussen mijn tranen door. "Beloof me 1 ding Mell , wij blijven altijd beste vriendinnen !" riep ze naar mij. "Ja absoluut en je komt elke vakantie langs!" riep ik terug. En ja daar is er weer een huil bui. Als we klaar zijn kruipen we in bed en slapen we omdat het al heel erg laat is.

Reageer (3)

  • arianaxharry

    Dit is geweldig snel verder

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis



    voor uverhaal mee of toch een qoute hope you like it tis van loubear x

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    kan niet wachten op part 2 so let it come x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen