Foto bij you are special (Tom lovestory) 22

Reacties?

De volgende dag op school was weer saai zoals altijd. De laatste les voor de middag was bijna gedaan. Je keek op van je schrift toen je geklop op de deur hoorde. Het was een brandweerman. Hij vroeg of alle cheerleaders even konden meekomen en we volgden hem naar de turnzaal. Waar nog een paar andere cheerleaders uit de andere klassen stonden. Jullie stonden met zijn allen op een rij. Brandweerman: “Gisteren heeft een cheerleader een man uit een brand gehaald. Hij zou die graag willen bedanken, dus vragen wij wie van jullie het was. We weten dat het iemand van deze school was want het logo stond op de t-shirt.” Je slikte even. Je ging echt niet zeggen dat je het was. Zie dat ze jou gingen behandelen als een freak. Op dat moment stapte Ellen naar voren. Ellen: “Ik was het, gaat het met hem?” Brandweerman: “Het gaat beter, hij ligt op de moment nog in het ziekenhuis, waarom rende je zo snel weg gisteren?” Ellen: “Ik was bang.” De brandweerman knikte: “Wel je hebt iemand zijn leven gered.” De rest mocht gaan terwijl de brandweerman nog even met Ellen wou praten. Nu ging ze ook nog eens met jou eer lopen. Pff wacht maar. Ondertussen was de bel al gegaan en ging je snel naar je locker toe. Je stopte er een paar boeken terug in en haalde die voor de volgende lessen eruit en stak die weg in je zak. Je deed je locker terug dicht en draaide je om. Je zag aan de overkant Aiden staan. Hij keek je met grote ogen en verbaast aan. Juist ja, die had vast gedacht dat ik er niet meer was. Je wou op hem afstappen maar hij liep er snel vandoor. Je zuchtte even en kwam Mathieu in de gang tegen op weg naar de cafetaria. Mathieu: “Waar was je?” Je haalde je schouders op. Mathieu: “Wat heeft Aiden gedaan Kelly? En vertel me niet dat het niets is, daar ken ik je veel te goed voor.” Jij: “Aiden kuste me.” Mathieu: “En?” Jij: “Hij was dronken en wou meer.” Je zag Mathieu je met grote ogen aankijken. Jij: “Relax, ik ben toen weggegaan, zo goedkoop ben ik niet.” Mathieu: “Weet ik wel maar Aiden kan best wel agressief zijn.” Hij moest eens weten, dacht je. Aiden is tot meer in staat dan je verwacht.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen