Foto bij Hoofdstuk 18

Hallo !

Ik weet dat het gewoon weer schandalig lang geleden is dat ik voor jullie een hoofdstuk online heb gezet en voordat jullie dit hoofdstuk lezen geef ik toe hij is gewoon slecht.
Ik weet op dit moment even niet goed wat ik nu verder moet doen met mijn verhaal en daarom wil ik jullie om hulp vragen. Ik zelf wil vanaf nu weer meer de verhaallijn van J.K Rowling gaan volgen en hiermee bedoel ik dat ze naar het ministerie gaan, de profetie en zo kan ik nog wel even door gaan. Maar waar ik bang voor ben is dat als ik dat ga doen het hele verhaal gewoon slecht word omdat ik bij lange na niet zo goed kan schrijven als J.K Rowling en ik het dan ook vanuit Ginny alleen maar wil schrijven en misschien dat ik dan ook wat dingetjes wil veranderen.
Daarom wil ik jullie vragen dat als jullie tijd hebben even een reactie willen achterlaten met wat jullie graag willen lezen. Willen jullie wel de belangrijkste gebeurtenissen erin maar dan vanuit Ginny ?
Of willen jullie dat dat allemaal achterwegen word gelaten en de oorlog op een andere manier ten einde komt?

xx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • WildCharm

    leuk!

    uuum ik zou de belangrijkste dingen erin laten en dan vanuit ginny schrijven, ik zou niet weten hoe die oorlog anders moet eindigen...?

    (K)

    1 decennium geleden
  • EASE

    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Brokenwingss

    Het leuk snel verder xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen