Sos
Het dikgedrukt is Joe's ogen. Het schuingedrukte is Nick Ogen. De rest is Sandra ogen.
Ik trok mijn bikini aan en liep achter Siyana en de andere aan. We gingen naar het strand. Het zwembad mocht ook wel. Ik bedacht me opeens dat ik mijn moeder nog moest bellen. Ik was het helmaal vergeten. Ik keek verschrokt naar Joe. Joe keek naar mij.
‘Wat is er?’, vroeg hij. Alle gezichten werden nu op mij gericht.
‘Ik ben vergeten mijn moeder te bellen’, zei ik.
‘Is dat alles?’, vroeg Joe. Ik keek hem aan. Wat moest ik nog meer zeggen. Dat ik hem leuk vond. No way! Joe keek geruststellend naar mij. Ik was blij.
‘Daar gaan we, door alle paparazzi’, zei Kevin en hij ging voor lopen. Ik zag dat Nick de hand van Siyana had gepakt. Ook voelde ik de warme hand van Joseph in de mijne. We liepen door alle mannen met camera’s. Ze bleven ons ook maar volgen. Ik vond het verschrikkelijk irritant. We liepen naar het strand. Het was er weer lekker druk. Ik legde mijn handdoek naast die van Joe en ik rende naar het water. Joe rende achter mij aan. Voordat ik het water in wou springen pakte hij mij vast bij mijn middel. Hij tilde mij op.
‘Genade!’, riep ik. Ik keek hem aan. Joe zette me weer neer. Hij liet mij niet los. Ik dacht dat ik vrij was, maar toen werd ik opeens weer opgetild. Nu gooide hij mij de zee in, terwijl hij had beloofd dat niet meer te doen.
‘Joseph Adam Jonas’, riep ik en ik kwam helemaal doorweekt uit het water. Joe stond daar maar te grijnzen. Hij keek even om en ik rende toen naar hem toe. Ik stopte recht voor hem.
‘Joseph Adam Jonas, je hebt beloofd dat je dit nooit meer zou doen!’, zei ik.
Ik zag Sandra en Joe weglopen. Ze renden naar het zwembad. Ik keek naar Kevin en Siyana die al op dee handdoeken lagen. Ik ging nog niet liggen. Ik liep over het strand. Ik zag een tijdschrift op de grond liggen. Normaal pak ik die niet, maar nu wel. Ik zag iets, een artikel. Ik zag mezelf. Ik begon te lezen. Ik zag mijzelf hand in hand met Siyana. Ik liep weer terug naar de anderen. Joe en Sandra waren nu ook weer terug gekomen.
‘Kijk eens wat ik heb gevonden’, zei ik en ik gaf het papier aan Siyana. Siyana keek even naar het papier en keek daarna lachend naar mij.
‘Wanneer hebben we in godnaam hand in hand gelopen?’, vroeg Siyana. Eigenlijk vroeg ik me dat ook wel af, ik kon het niet herinneren.
‘Ik heb geen idee, maar wat maakt het uit’, zei ik en ik pakte Siyana’s hand. Ze keek me aan en ik begon te blozen. ‘Wie als eerste bij de zee is’. We rende samen naar de zee toe.
Ik zag dat Nick en Siyana nu ook naar de zee gingen. Ik was er net geweest. Ik pakte mijn handdoek en ik ging erop zitten. Sandra kwam naast mij op de handdoek zitten. Ik lachte lieg naar haar. Ik was echt verliefd op haar. Het gevoel voor haar was fantastisch. Ik pakte haar hand en keek haar aan.
Er zijn nog geen reacties.