Foto bij 23'02'4000 | TH | 3 |

Een paar uur voor het begin vn een nieuw leven.

Mir Pov.

het is egt coowl om weer met zen alle te wachten en met zen alle over de jongens te kunnen praten.
Ben egt blij dat ik hier samen met Donna ben en dat Danielle hier ook al is die ligt hier al 2 dagen mar dat had ik ook wel van haar verwacht.
we hebben zelfs arme choclode gekkreen van de bewaakers okal mochten we dat dan niet tegen de andere zeggen .

en nou dat we moeten proberen ons in die slaapzak te proppen en te slapen maar we zijn allemaal zo hype en blij het lijkt net een kippenhok . meschien haden we niet al die blikjes energy op moeten drinken.

Aber was soll es

we hebben gewoon de grootste lol en de tijd gaat ook best wel snel ndertussen is het al 3 uur in de nacht en niet veel mensen slapen . een vriendinvan mij rende hier zelfs net nog ergens rondjes. we ljken wel net een hele grote groep kleuters in dierentuin .alleen zij hun 4 de leukste dieren die we ooit gezien hebben...
Bill kijkt net sl zo panter die op de jacht is .
Gustav ljkt net zo lieve knuffelbaare ijsbeer.
Tom is net zo oppermahtig stokstaartje.
&&&
Georg net en lief doodskopaapje xD

De schattigste dierentuin die er dus bestaat.

Reageer (1)

  • Honeybear

    Ahws.. ik ga voor het oppermachtige stokstaartje <333333333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen