Foto bij Opdracht 1.

Opdracht 1/Assignment 1
Samenvatting/Summary:
In de deelnemers lijst, zal er een link achter jullie naam staan. Als je deze link volgt, zul je een foto vinden. Het karakteer dat je zal inleveren moet gebaseerd zijn op deze foto. Klinkt simpel genoeg, toch? Let op: We trekken punten af voor cliché’s. Probeer er veel detail in te werken.
In the participants list, you will find a link behind your name. If you follow this link, you’ll find a picture. The character that we want you to create will have to be based from this photo. Sounds simple enough, right? Watch out: we’re taking away points for cliché’s. try to put it a lot of detail.

Naam: Julia Helena Withley
Herkomst namen: Whitley is haar moeders achternaam aangezien haar ouders nooit zijn getrouwd. Helena komt van haar peettante en Julia vond haar moeder simpelweg een mooie naam; ze moest tenslotte iets origineels hebben en niet alleen maar familienamen.
Leeftijd: 21 jaar oud
Geboortedatum: 29 september 1991
Sterrenbeeld: Weegschaal/Libra
Geboorteplaats: Cromwell Hospital, South Kensington, Londen, Verenigd Koninkrijk
Woonplaats: Mayboyle, Schotland, Verenigd Koninkrijk
Straat: Glebe Cresent
Familie: Moeder Esmeralda (49), Vader Gregory (51), Stiefmoeder Ashley (40), Broer Frederick (19)
Ze woonde eerst met haar moeder, vader en broer in Londen voor haar eerste zes levensjaren waarna haar vader het gezin verliet en samen ging wonen met Ashley, zijn huidige vrouw. Haar ouders waren nooit getrouwd waardoor Julia's moeder moest verhuizen; het huis stond op naam van Julia's vader. Haar moeder verhuisde terug naar de plaats waar ze zelf gedurende haar jeugd veel tijd had doorgebracht. Frederick bleef bij zijn vader, terwijl Julia met haar moeder meeging. Een weekend per maand komt Frederick naar Schotland toe en een ander weekend per maand reist Julia naar Londen. Ze geeft echter de voorkeur aan het rustige Mayboyle; haar broer denkt precies het tegenovergestelde en is vele malen liever in het bruisende Londen.
Geslacht: Vrouwelijk
Seksualiteit: Heteroseksueel zover ze weet, maar aangezien ze nog nooit verliefd is geweest op een vrouw, weet ze dat niet zeker.
Hobby's: Julia is een fervent tekenaar en schilderes, en maakt voornamelijk portretten. Als niemand model voor haar wilt staan, tekent ze afbeeldingen van artiesten na. Tekenen is dan ook haar passie en ze zal de tekenkunsten met alles wat ze kan beschermen. Ze luistert voornamelijk naar klassieke muziek als ze tekent, omdat het haar kalmeert.
Uiterlijk: Door het Spaanse bloed van haar moeders kant is Julia getint en wordt ze van zichzelf sneller bruin, wat soms erg handig uitkomt, vooral als je daardoor niet verbrand en al je vrienden wel. Haar haren zijn van nature stijl, maar elke ochtend maakt ze krullen in haar haren met een krultang voor ze ergens naar toe gaat. Onlangs heeft ze haar haren geverfd op de dip-dye-manier waardoor de bovenkant van haar haren lichter zijn van kleur dan de onderkant. Van nature zijn haar ogen chocoladebruin, maar ze heeft op haar achttiende een paar gekleurde lenzen aangeschaft waardoor haar ogen eerder ijs blauw lijken. Ze is 1.82 meter wat lang is in haar familie met een moeder die 1.67 meter is, een vader die net aan de 1.75 komt en een broer die net aan de 1.70 meter komt. Ze heeft goed gevormde borsten en wat bredere heupen. Ze is slank en dat blijft ze door gezond te eten en met de fiets te gaan en te lopen in plaats van de bus of de auto te nemen wanneer dat kan.
Kledingstijl: Julia draagt graag kledingstukken die makkelijk zitten, maar tevens elegant zitten en in sommige gevallen zelfs sexy. Ze combineert haar kleding graag waardoor er soms de leukste combinaties uitkomen zoals een panty met een trui en een beenwarmer om haar arm heen. Ze draag het liefst zo min mogelijk hakken aangezien ze er graag comfortabel bij wil lopen. Haar ballerina's vervangen in haar geval de sexy, hoge hakken bij haar uitgaanskleding. Haar bloemetjesgympen draagt ze het allerliefst en die gympen heeft ze dan ook het meest van allemaal aan. Je zal Julia niet snel in een trainingspak aantreffen aangezien ze een hekel heeft aan trainingspakken in het algemeen. Ze houdt niet van intensief sporten en dat idee roept een trainingspak wel bij haar op. Vooral witte en zwarte kleding bevindt zich in haar kast, waarbij wit de overhand heeft. Enkel de kleur rood is verder echt goed vertegenwoordigd in haar kast. Julia vindt het niet erg als haar beha te zien is onder haar kleding, zolang haar beha dan wel dezelfde kleur is als haar kleding. Ze zal dus niet snel te zien zijn met een zwarte beha onder een doorschijnend, wit hemdje aangezien dat in haar ogen ordinair is.
Innerlijk: Julia is, als een echte weegschaal, vrij flirterig, maar zodra ze eenmaal in een relatie zit, zal ze zich daar ook volledig aan toewijden en is dat haar alles geworden; anderen kunnen haar niet zo veel meer schelen. Julia is erg beschermend aangelegd wat mede door haar genen komt. Van haar moeders kant heeft ze het Suscéptor-gen (om het maar even zo te noemen) geërfd. Bij haar moeder en haar broer heeft het zich nooit gemanifesteerd, maar bij Julia is het wel naar voren gekomen. In feite is Julia dus deels een 'fantasiewezen' zoals sommige mensen het zouden noemen, wat deels zorgt voor wie ze is. Julia is over het algemeen een vrolijk en diepgaand figuur, maar ze kan zeker serieus zijn als het nodig is. Ze haalt graag geintjes uit, maar weet niet altijd wanneer ze moet stoppen. Soms gaat ze wat te ver wat haar regelmatig in de problemen brengt, voornamelijk bij haar vrienden. Al meerdere malen hebben haar vrienden gezegd dat ze klaar met haar waren en dat ze te ver was gegaan, echter, ze kwamen allemaal na verloop van tijd weer terug.
Uitleg Suscéptor: Suscéptor is Latijn voor Beschermer (aldus Google vertaler) wat precies beschrijft wat Julia is. Iedere Suscéptor beschermt iemand met een talent die overeenkomt met een passie van de Suscéptor; in Julia's geval is dat tekenen. De Suscéptor is voor hun Protegetur (Latijn voor Beschermde, aldus Google vertaler) dat wat hen het beste uitkomt; een beste vriend(in), een broer/zus (zover dat kan) of een geliefde. Een Suscéptor kan zo wel mannelijk of vrouwelijk zijn en dat geldt eveneens voor hun Protegetur. Een Suscéptor zal eenmalig iemand vinden die hun Protegetur wordt en daarna nooit meer een Beschermer worden van iemand anders, zelfs niet als hun Protegetur sterft. In Julia's geval is ze de beste vriendin van haar Protegetur. Haar Protegetur is Cassandra Lee en ze is twintig jaar; ze is hard op weg om een beroemde stripboektekenares te worden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen