Part 3
I hope u like it
Op de foto zie je de slaapkamer van Kirsty x
Als ik iets moet veranderen zeg het maar x
Abo?
Kudo?
*puppy ogen*
kiss
~Vanuit Sophie~
Kirsty en ik liepen in het park en we waren aan het praten over van alles en nog wat, we botste tegen een groep jongens aan. Ik keek omhoog en ik keek in de mooiste ogen van de hele wereld, waarom moest ik Rein ja DE rein van duivenboden nou precies nu tegen komen.. hij ziet mij toch maar als 1 van de mainiacs, we hadden even gepraat met de jongens en we liepen weer richting Kirsty der huis. Kirsty merkte dat er iets was en vroeg waarom ik zo down was? Ik zei dat ik het als we thuis waren zou vertellen. Dus, we zaten op de kamer van Kirsty en ze begon gelijk te vragen wat er was. Ik merkte dat er een traan over mijn wang gleed en Kirsty zag dat. Ik begon te vertellen over Rein en ik barsste in huilen uit Kirsty pakte me vast en zei "Ik laat je niet los totdat jij weer blij bent, je bent super knap, lief en gewoon een super leuke meid als Rein jou niet ziet staan weet ik het ook niet meer." Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht en vroeg "Mag ik bij jou slapen heb geen zin om thuis weer allemaal gezeik aan te horen"....
Er zijn nog geen reacties.