Part 1
Ik hoop dat jullie het leuk vinden
Het meisje op de foto is Sophie
Als ik iets moet veranderen hoor ik het graag
Kiss x
vanuit Kirsty
Ik werd wakker van het geschreeuw van mijn beste vriendin, ze heeft de sleutel van mijn huis dus ze is waarschijnlijk naar binnen gekomen om mij wakker te maken haha, "Sophie, waarom ben je hier haha" vroeg ik aan haar. "Ik moest je wakker maken van je moeder, dus dat deed ik maar" en we moesten lachen. Ik heb altijd lol met haar daarom is ze ook mijn beste vriendin. Mijn moeder vroeg of ik mijn honden uit wilde laten dus ik ga me nu even omkleden en dan samen met Sophie mijn honden uitlaten! Sophie had hun riem al omgedaan en ik was klaar dus we besloten om naar buiten te gaan, het was mijn tweede dag in Amsterdam ik was hiernaartoe verhuisd omdat mijn vader had zelfmoord gepleegd in ons ander huis en mijn moeder wilde naar een ander huis dus, we besloten om naar Amsterdam te gaan omdat mijn beste vriendin hier woont. Gister avond toen we aankwamen in dit huis hebben we nog naar het nieuws gekeken en er is dus een nieuwe Nederlandse boyband. Dat wist ik helemaal niet haha maar ze zijn best cute. Maar, we waren dus mijn honden aan het uitlaten en het park was zo mooi en ik was zo afgeleid dat ik niet door had dat ik tegen iemand aanbotste.. Sophie schrok wel want zij botste ook tegen een jongen aan, mijn eerste zin tegen hun was dus "Hey, ik ken jullie ergens van" Sophie begon gelijk weer te lachen dus ik vroeg wat er is ze begon nog harder te lachen en ze zei "Zo maak je toch geen kennis" ik begon daarna ook te lachen en de jongens keken ons raar aan. Ze stelde zich voor, ze heette dus; Nils, Owen, Rein & Daan. "En toch ken ik jullie ergens van" zei ik nog een keer. Ze zeiden "Kan kloppen we zitten in een boyband Mainstreet" "ohw oke, dan heb ik jullie een keer op tv gezien" "haha, ja dat zal best wel" zei Daan de jongen met de mooiste ogen. :Zijn jullie geen mainiacs" vroeg Owen. "Uhm nee sorry haha" antwoorde ik. Ze vroegen of ik hier net ben komen wonen en ik zei ja en wees aan waar ik woonde "Mooi huis" zei Rein droog "Haha, maar wij moeten gaan doehg" zei ik en Sophie en ik liepen naar huis, Sophie was heel stil best raar want normaal is ze super druk....
Er zijn nog geen reacties.