Foto bij Kiss me goodbye, into the night, I'm dying tonight

Scarlett

Met tranen in mijn ogen stap ik op het dak van de flat. De koude lucht voel lekker aan mijn wang. De plek waar jake me net heeft geraakt is helemaal rood en het brand een beetje, maar de koude lucht koelt het een beetje. Ik wil naar de rand van het dak lopen, maar zodra ik een stap zet zak ik door mijn benen heen. het is alsof ze me niet meer willen dragen, of ze weten wat ik wil doen en me tegen proberen te houden. Ik denk even aan mijn ouders. Hoe zou mijn vader reageren als hij het hoort? En mijn moeder? Jake? Ik schud de gedachten van me af. Ik heb hier zo lang op gewacht, nu kan ik niet meer terug. Ik moet. ik leg mijn hoofd in mijn nek en kijk even naar de sterren. De lucht is mooi donkerblauw dus de sterren zijn goed te zien. Nog even en dan ben ik daar ook, tussen de sterren. Ineens begin ik heel hard te huilen. Wie had gedacht dat ik hier vanavond zou zijn? dat ik zo dood zou gaan.. ‘bekijk het positief, je vliegt voordat je dood valt op de koude, harde grond’ probeer ik mezelf gerust te stellen. Ik denk even aan de jongens. wat zal ik die gekken missen. Zelfs Andy zal ik missen. Even sluit ik mijn ogen om te denken aan mijn leven. Tot op heden was het fijn. Ik adem diep in en uit, dan sta ik op. Mijn benen zijn weer normaal, ze dragen me weer. Nog één keer denk ik aan mijn leven van vroeger, toen ik nog gelukkig was. Ik slik die gedachte in en loop naar de rand van het gebouw. Er staat beneden al wat politie, en er komt een auto aan scheuren. ‘Die heeft een flinke boete te pakken’ mompel ik in mezelf. Nou, daar gaat ie dan. ‘dag koude, harteloze wereld. Ik ga vliegen’ fluister ik voor ik een nog een heel klein beetje dichter bij de rand ga staan.

Reageer (1)

  • LoveTKaulitz

    oeoeoeoeoeoeoeh snel verder het word heel spannend!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen