Als een gek ren ik naar het zwembad, de bewaking zorgt ervoor dat alleen mensen die hier op vakantie zijn in de buurt komen en geen fans, sorry Directioners jullie zijn geweldig, maar ik heb ook een beetje privacy nodig...
Ik spring zonder na te denken in het water, maar bedenk me dan dat ik mijn handdoek, leesboek, zonnebril en zak chips nog in mijn handen had. Lekker bezig Tomlinson... Eerst vluchten omdat je f*cking opgewonden raakt van Anne die zometeen hier weer in bikini gaat verschijnen en dan met je eten en al in het zwembad springen.
Ik schrik op van een plons naast me...
"Harry?" Vraagt ik.
Harry zegt niks, maar wijst naar de rand, waar Liam staat.
"He's being nasty." Zegt Liam met een baby zeur stemmetje. Ik lach eventjes en klim dan op Harry's hoofd, omdat het kan!
Als het Harry dan eindelijk is gelukt me van zich af te krijgen zie in de verte Niall en Anne aan komen.
Niall ziet er de laatste tijd ook een stuk vrolijker uit, hij was eerst altijd verdrietig omdat hij geen vriendin had en Harry gewoon ieder meisje kon krijgen die hij wilde.
Anne ziet er verdomme vreselijk goed uit in haar bikini. Haar huid is van zichzelf al een beetje bruin en haar prachtig bruin haar zit in een knot... Niall loopt ernaast in zijn zwembroek hij heeft zijn handdoek om zijn nek en zijn zonnebril op, het valt me nu pas op dat Anne dezelfde heeft.
"Boo Bear?"
"Ja?"
"Waar kijk jij nu weer heen?"
"Niks..."
Ik wuif het weg en Harry begrijpt donder goed dat hij, als ik zeg dat het 'niks' is, hij net verder moet vragen. Ik zwem naar de rand en spring erop, mijn spullen vis ik ook uit het water, ik gooi de spullen naar Harry en wacht dan tot Niall en Anne er ook zijn.
"Knuffel?" Lach ik naar beide in de hoop er een van Anne te krijgen. Helaas heeft ze me door. "Ja dag, mooi niet. Je bent klets nat." Lacht ze.
"Oh kom hier Boo." Niall spreidt zijn armen en ik klem me ertussen. Horan hugs kunnen nooit kwaad, alhoewel... Voor ik het besef lig ik al in het water met Niall... Slimme Ier!
Lachend kom ik boven.
We zwemmen en liggen nog wat, waarna het alweer tijd is om te douchen en te gaan eten.

"Mogen we zelf kiezen waar we gaan zitten?" Vraagt Niall.
"Ja, ik denk het." Antwoordt Liam.
"Ik zie nergens kamer nummers of wat dan ook, dus dat zal wel moeten." Antwoordt ook Zayn.
We nemen plek aan een random tafel in het mega restaurant van het hotel, het is zelf bediening, dus voor Niall DE kans om zijn honger helemaal weg te eten.
Voordat ik het weet staat hij dan ook al aan het salade buffet. Ik schudt even lachend mijn hoofd en ga dan, samen met alle andere ook eten halen.
Wauw, ze hebben hier veel, alleen de salade al: Tomaat, komkommer, uien, radijsjes, paprika, ijsberg sla, rucola sla, augurk, boontjes, wortel in plakjes en geraspt, olijven, tonijn.. En dan nog allemaal kant en klare soort van salades, zoals aardappel salade en kip-kerrie. Nog niet te beginnen over de duizenden dressings waar uit te kiezen valt.
Ik neem wat krab salade, sla en tomaat.
Keuze is er in ieder geval genoeg, ook bij het hoofdgerecht, heel veel vlees, vis, groenten, rijst, zelfs pannenkoeken, frietjes.
"Lou, pizza!!" Roept Zayn dan, zo snel als ik kan ren ik ernaar toe. Er staan alleen maar kinderen te wachten waardoor Zayn moet lachen.
Ik neem een stukje pizza en schuif als laatste terug aan tafel.
"Guys, why did the mushroom go to the party?" Grap ik, lachend om mezelf.
Met een zucht antwoord iedereen in koor: "Because he was a fun guy..."
Door de super droge reacties van de anderen moet ik nog harder lachen, volgens mij heb ik die grap al heel vaak verteld.
"Niall wat is dat?" Vraag ik dan en iedereen is meteen stil en geconcentreerd op het ding op Niall's bord. Ik bestudeer het even, apart geval... Niall heeft het door midden gesneden, van binnen lijkt het wel geplet vlees, met daar omheen een krokant laagje.
Niall haalt zijn schouders op: "Geen idee, Anne zei dat ze dat in Nederland veel eten."
Ik richt me tot Anne die heel serieus probeert te blijven. Toch barst ze in lachen uit: "Haha Louis, je gezicht." Hinnikt ze.
"Wat is het?" Vraag ik met een lachje, hoorbaar in mijn stem.
"Een kroket..." Hikt ze.
Ik blijf erbij: Geplet vlees in een krokant laagje...

Ik dacht: Weet je wat, doe een Louis POV... Eens iets anders ;)
Do you guys like it???
Lots of Love (: x

Reageer (3)

  • Lexia

    Oewhhh Louis is op Anne (H)
    Maarja SNEL VERDER

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    Nou Louis ik ben het met je eens, gatver een kroket , ik vind ze echt niet lekker haha x

    1 decennium geleden
  • Multiply

    Leuk dat je een keertje een andere p.o.v doet! Love this story!
    Wil je ook een keertje een Hazza p.o.v doen? Lijkt me leuk!!!
    Die grap vind ik echt geniaal, zeker Zayn's reactie, haha xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen