Hoofdstuk 50
Nog ongeveer 50 kilometer en de reis was geweldig, we hebben lol gehad met een CD die ik mee had genomen, kennelijk had ik de verkeerde want alle liedjes van Up All Night stonden erop, toch hebben we nog leuk kunnen meezingen! Ik heb me nu weer verdiept in mijn eigen wereld. Muziek en uitzicht, goh wat is het hier mooi! We hebben de snelweg verlaten, dus nu rijden we het laatste stukje nog door het binnenland. De natuur is hier prachtig, ondanks dat ik normaal niet zo onder de indruk ben van uitzichten en plantjes en dieren enzo, moet ik toegeven dat dit speciaal is... Ik kijk even op mijn IPod, die net bezig is met het wisselen van een liedje, ik luisterde net 'For The First Time' van The Script en nu komt 'Madhouse' van Little Mix, maar ik heb eigenlijk meer behoefte aan iets vrolijkers, volgende dan maar. 'Can't Hold Us' van Macklemore en Rayn Lewis. Dat is meer waar ik heen op zoek ben. Ik neurie de melodie zachtjes mee terwijl ik verder geniet van het uitzicht, we komen langs een verkeersbord, snel zoek ik naar 'Umago'. Nog 38 kilometer...
"Eindelijk!" Zeurt Harry.
Ik stap de auto uit, voor het hotel, mooi hotel! Met de zee ertegenover, prefect! Ik voel hoe de warmte me tegenkomt. Ik zet mijn zonnebril op en loop naar binnen, de jongens (en alles wat daarbij hoort) volgen me. Ik stop bij de mega lobby en zoek de receptie.
"Hello.. What's the name?" Vraagt de vrouw achter de receptie beleefd.
"LOUIS OP WELKE NAAM HEB JIJ GERESERVEERD VOOR ONS?" Roep ik keihard naar Louis, die in een van de banken is gaan zitten.
"VOOR JOU EN NIALL OP HORAN!" Roept Louis net zo hard terug. Nou die mensen hier zullen wel blij met ons zijn!
"Horan." Antwoord ik nog op de vraag van de vrouw.
"Alright, room number 241. Breakfast is between 7.30AM and 10.00AM, dinner is between 6.30PM and 8.00PM. Swimming pool is down that aisle and here are some bracelets, wear these to enter the water park." Legt de vrouw verder nog uit, in gebrekkig Engels. Ik pak het pasje en de bandjes, bedank de vrouw en loop dan naar Niall, die ondertussen ook mijn koffers uit de auto heeft gehaald.
We zijn nog niet bij de liften of Niall heeft al een hoop fans omzichtig heen. Met een slappe glimlach deelt hij handtekeningen uit en neemt foto's. Opeens komt hij mijn kant op met een paar meiden.
"Annio, hier zijn een paar fans die je helemaal geweldig vinden... Maar niet zo geweldig als ik je vind." Niall schenkt me een knipoog en ik ga naar de fans toe, ze willen een foto. Ik lach breed terwijl Niall de foto maakt. Na de klik draaien de fans zich meteen weer naar me toe.
"Wacht, ik moet er nog een maken met jullie camera." Roept Niall dan.
"Maar waarmee heb je die foto van met dan genomen?" Vraagt een van de fans, terecht.
"Met mijn mobiel, dit is toch iets speciaals, mijn perfecte wereld staat hier recht voor me. Onze geweldige fans en MIJN Anne." Glimlacht Niall een beetje verlegen.
Ik glimlach ook en de fans beginnen te blozen.
"Wauw." Zucht Niall. Ook ik kom, met koffer en al, de kamer binnen en ga naast Niall staan. Mijn mond valt open als ik de kamer zie, Niall slaat en arm om me heen.
"Wen er maar aan..." Lacht hij.
Ik kijk even rond, niks speciaals, maar toch... Deze kamer heeft iets speciaals.
We ruimen onze spullen op en nemen nog even een kijkje bij de rest... Zij hebben vergelijkbare kamers.
"Dus wat is het plan nog?" Zucht Harry die vermoeit neer ploft op Liam's bed, in Liam's kamer, waar we nu met z'n alle staan. Ik kijk even op Niall's horloge, half vier... Oh nee... Verschrikt kijk ik naar de jongens, die net zo verschrikt terug kijken. Er is nog tijd om te...
"ZWEMMMMMMMEEEEEEEENNNNN!!!" Roept Louis met zijn mega luide stem.
Zo ging het ook in LA. Toch moeten we allemaal lachen en geven Lou dan toch maar zijn zin.
Voordat iemand ook maar met zijn of haar ogen heeft geknipperd is hij al op weg naar het zwembad.
"Zullen wij ons dan ook maar eens klaar gaan maken?" Vraagt Niall me. Ik glimlach en knik, samen vertrekken we naar onze kamer.
"Eerst nog even dutten." Zucht Niall zodra we binnen zijn, ik lach even... Typisch Niall!
Ik ploft op het bed en ik begin met het uitruimen van de koffers en het zoeken naar mijn bikini en Niall's zwembroek.
"Kom je bij me liggen?" Gaat hij verder.
"Heel even dan..."
Samen gaan we in lepeltje-lepeltje houding liggen terwijl ik mijn oortjes in plug 'Everything Has Changed' van Taylor Swift en Ed Sheeran, goh... hoe ironisch.
Toch blijf ik aan Tessa denken, zou ze de brief hebben gelezen? Of zou ze hem gewoon hebben weg gegooid... Misschien zingt ze nu wel nooit meer, dat was iets dat we altijd deden, zingen. Nou ja, eerst deden alleen ik en mijn zus dat, maar na haar dood heeft Tessa besloten met mij te gaan zingen en het hielp. Ik kon de dood van mijn zus steeds beter verwerken, maar nu mis ik haar vreselijk. Ik weet zeker dat als ze nog zou leven, ze heel erg blij voor me zou zijn en waarschijnlijk een mega fan zou zijn geworden van One Direction
Maar helaas... Ik kan er niks aan veranderen, ik moet genieten. Want ik heb geleerd dat dingen veranderen, maar dat hoeft nooit slecht te zijn.
I don't call it an end, it's just a new beginning to me.
Heya,
HOOFDSTUK 50!!! yeah... ik heb m net iets langer gemaakt om het 'specialer' te laten lijken
Ik wil jullie even bedanken, jullie zijn echt geweldig!! Ik had nooit verwacht zoveel abo's te krijgen! Vooral alle reacties, dat vind ik nog het leukste!! Ik hoop dat ik er meer kan krijgen. (Hopen kan altijd toch?!)
Nou ja, ik kan nog wel uren doorgaan met dit officieel gezeur, maar ik denk dat jullie de boodschap wel begrijpen (:
Speciale dank aan CharlieAngel, NaomixHoran, NarryStoran en AnkePayne, voor al jullie reacties!!!
En sorry dat ik zo lang niet heb geschreven, maar ik heb een of andere rare ziekte, een of ander vlekje op mijn heup... dus ik moet steeds naar de dokter. Valt verder wel mee hoor, niks speciaals. (Het heer gordelroos ofzoiets, mocht het iemand boeien haha) (:
Lots of Love (: x
Reageer (2)
OH YEAH, je hebt MIJ vernoemd. Hehe. Blij dat er niks ergs is met je!
1 decennium geledenDit is echt een leuk stukje enne, die zonnebril heb ik ook, hehe. maar ik heb een reyberi, omdat dat cool is (: xx