Hoofdstuk 49 [Liam POV]
Vandaag is de dag, de hele dag reizen... 1250km in één dag, maar we krijgen er iets leuk voor terug. Onze chauffeur zit in de auto te kloten met de navigatie.
"Payne hier!" Roept hij als hij me lachend toe ziet kijken. Ik lach even en loop dan naar hem toe om de navigatie uit te leggen.
"Nou kijk, je gaat naar 'navi' dan klik je op 'bestemming toevoegen.' Druk op 'Kroatië'. Het land... 'Istrië', de provincie. 'Umag (Umago)' de stad en dan kan je nog klikken op POI." Leg ik uit, terwijl ik het voor doe.
"POI?!"
Ik lach even om het grappige gezicht, "Points Of Interest, daar kun je parkeerplaatsen, winkelcentrums en hotels enzo invullen. Dus vullen we ons hotel nog in: Hotel Sol Garden." Ik klik het aan en glimlach dan even naar Bob, nee hij heet niet Bob nee, zijn naam is eigenlijk Luc, maar wij vonden Bob veel leuker en eerlijk gezegd lijkt het wel op. *uche**uche*
Bob kijkt me aan met zijn en-wat-heb-je-me-net-allemaal-verteld blik.
Ik lach even hardop en loop dan terug om de laatste koffers te pakken.
Onderweg naar boven spreekt me een fan aan: "Niam of Nianne?" Ik stop meteen met lopen en kijk even rond, als ik eindelijk oog contact heb met de fan, glimlach ik even en antwoord dan: "Nianne... I'm sorry."
Het liefst had ik Lianne gezegd. Ja, Lianne ja. Anne is knap. Heel knap. En aardig. Heel aardig. Anne is gewoon perfect. Steeds als ik Little Things zing denk ik aan haar. Maar helaas bestaan er ook dromen die nooit werkelijkheid kunnen worden en daarbij komt; ik kan Daniëlle niet laten stikken. Ik heb moeten vechten voor een tweede kans, en die heeft ze me gegeven dus zoiets zou ik echt niet kunnen maken.
Steeds als ik haar zie, met Niall, stopt mijn hart even. Maar aan de andere kant, ik moet blij zijn dat ik haar als vriendin heb. We zijn samen echt een team, als vrienden.
"Hey Payne." Een bekende stem haalt me uit mijn gedachte. Daniëlle.
"Hey babe." Antwoord ik.
"Ik wilde je nog even een fijne vakantie wensen! Heel veel plezier ook voor de rest!" Glimlacht ze.
Ik loop naar haar toe en knuffel haar: "Dank je! Zal zeker lukken, ook al ga ik je vreselijk missen."
Een leugen.
Maar wat moet ik? 'Zal wel lukken, een hele week met Anne in de buurt, misschien nog een kans op indruk op haar te maken.' Dat is het nu ook niet echt hè?
Ik voel (ja, voel) Daniëlle glimlachen. Ze wenst me nog een keer een fijne reis en gaat dan weer, X Factor tour...
"Heb je alles?" Niall komt naast me staan. Ik knik.
"Jij ook?"
"Als ik Anne heb, heb ik alles." Lacht hij, tja moet hij nu net tegen mij zeggen. Toch glim lach ik, ondanks dat het pijn doet.
We nemen nog even afscheid van de fans en lopen dan richting de auto, we rijden met twee auto's. Ik zit met Niall en Anne, ja jongens lekker ironisch of niet? Gewoon genieten van de vriendschap! Ik stap de auto in, doe mijn oortjes in, het liedje 'In Case You Didn't Know' van Olly Murs. Toepasselijk... Maar ja, nu lekker genieten van een hopelijk onvergetelijke vakantie!
Reageer (3)
Aaaw Liam..
1 decennium geledenLianne
1 decennium geledenGhehehe
Mean me
IK HEB DIT VERHAAL ZO FREAKING VEEL GEMIST DEZE DAGEN, WEKEN, MAANDEN. *je kan ook overdrijven, yeah*
Check deze gif:
Heb jij de THIS IS US premiere gezien? Dit is zo cute! Goed, dit heeft helemaal niks met je verhaal te maken... Hehe, sorry!
Wel leuk dat je een Liam stukje doet! maar sorry voor Liam. Ik ben toch voor NIaller, hehe xx 1 decennium geleden