Hoofdstuk 48
"En nu?" Hoor ik een vage stem. Ik heb mijn ogen dicht en ben ze ook niet van plan open te doen. Ik denk even terug en realiseer me alles weer een beetje, we zijn mijn spullen gaan halen en ik was moe toch?!
"Ik til haar wel op." Hoor ik een vertrouwde stem nu zeggen. Niall.
"Oh jongen, je hebt last van je rug en toch wil je haar optillen? Langs alle fans?" Antwoordt een andere stem, die ik herken als die van Liam.
"Dus? Voor haar doe ik alles!" Niall's dappere mannelijke stem weer.
Wacht eens even? Hebben ze het over mij? Oh mijn god!! Dat is zo lief! Ik las in mijn 'directioner' tijd veel quotes met teksten zoals: 'Niall says he would do EVERYTHING for is princess.' en het is nog waar ook!!
"Oh Romeo oh Romeo..." Zegt Liam romantisch.
Ja ja, ik ga mijn ogen nog een tijdje dicht houden, dit kan nog leuk worden.
"Oh Julia oh Julia." Hoor ik Niall antwoorden.
Liam schiet in de lach: "Pak haar nu maar als je dat zo graag wilt." Liam probeert zijn stem hoog te houden, maar door zijn lachbui lukt dat niet helemaal. Al moet ik toegeven dat Liam heel goed is in het verhogen van zijn stem. Geen wonder dat hij altijd de hoge delen mag zingen in liedjes.
Ik schrik op uit mijn gedachten door een arm die onder mijn hoofd komt en in een reflex wil ik mijn ogen openen, gelukkig kan ik mezelf nog net beheersen. Niet veel later voel ik ook een arm in mijn knie holtes en voordat ik het weet hang ik al in de lucht. Een kreun verlaat Niall's mond.
"Gaat het?" Liam's stem klinkt van een afstand. Ik hoor geen antwoord uit Niall's mond komen. Wel word ik in een regelmatig tempo vooruit gedragen.
Twee handen voel ik aan mijn voeten, een teken voor mij dat we binnen zijn en mijn schoenen uit moeten. Waarschijnlijk is het Liam die zich met mijn schoenen bezig houdt. Eenmaal klaar met mijn schoenen merk ik al snel dat we door de deur, naar de fans, gaan. Een hoop gegil klinkt, maar mijn ogen blijven stijf dicht.
"Sssst!" Sust Niall de gillende (waarschijnlijk) meisjes. Al snel dempt het geluid, wat zijn Directioners toch schatten!
"Nou zeg, hebben jullie het hele huis meegenomen ofzo?" Louis' luide stem klinkt door de kamer.
"Stil sukkel! Anne slaapt!" Snauwt Niall meteen op een fluistertoon.
"Sorry!" Fluistert Louis terug. Ik voel hoe de arm onder mijn hoofd wordt weggehaald en hoe mijn hoofd landt op iets zachts, waarschijnlijk mijn kussen. Ook de rest van mijn lichaam komt op een ondergrond. Een beetje onhandig wordt mijn rug weer opgetild en ook mijn benen en kont moeten eraan geloven. Gelukkig wordt ik al snel weer terug gelegd en ik voel hoe er een deken, die dan waarschijnlijk net onder me uit werd gehaald, over me heen wordt gelegd en ik zal er nu dan toch echt aan moeten toegeven. Sleep well!
Heya,
IK BEN ZOOOO MOEEEE, elke ochtend om 7 uur op het werk zijn...
Toch heb ik nog een (kort) stukje geschreven, what do y'all think??
Lots of Love
Reageer (2)
Niall is echt cute
1 decennium geleden