je viel in slaap ......


droom
je liep door een straat met alex
plots stond er een lange man met zwart kort haar .zij huis was bleek zijn ogen waren goudbruin. donkere kleding had die aan maar dat had jije n alex ook.
hj wou wat zeggen maar waar jij alleeen op lette waren de hoektanden die flijmscherp waren.

plots werd je wakker.zwetend en met harde hartkloppingen. je keek naar de andere bedden en zag alex op 1 van de bedden zitten.alex:rustig maar er gebeurt nix je had ene nachtmerrie.jij: ja dta merkte ik.alex :wat zag je .jij: een vampier toen me onze vader gingen zoeken.
alex: okee .maar je mentor roept je zo ik moet gaan ikz ie je wle in het kasteel vanmiddag je gaat namenlijk een speurtocht doen en ik moet jullie bergelijden.jij: oke dat kan wel leuk worden.alex:ja zeker. alex gaf je een ksu op je mond en hy was weg.

fluitttfluiittt
dat betekende dat je naar beneden moest komen je had je snel aangekleed en ging naar beneden.mentor : kinderen vandaag gaan we een speurtocht houde ik het kerk hienaast julllie worden bergelijd door mensen die daar verblijven veel plezier en ga der maar heen als jeje naar hoort ga je staan waar je word gezegtd at je moet gaan staan veel plezier en blijf bij elkaar het is groot daar.iedereen liep naar de kerk toe met een jas jijn iet je had het best warm je deed alleeen een vets aan dat het n iet opviel.arrogant meisje: hee vampier vin je het wle leuk ine en kerk met al die kruisen . jij: ja het geeft zoveel rust . ze keek je raar aan en liep dooor.

organizator:mensen welkom bij de speurtocht hier verzamel je allenmaa informatie over dit dorpje newlyn.
de eerste 15 gaan met alex mee dat zijn
romy..roxanne...nick..rowan..jeason..lisa...jeroen...trisch..peter...melissa....chanatll..demi... marion..wendy..gaan jullie met alex mee en alex zwaaide de ronte in dat hy dara was. je hoorde romy wat zegge romy ( het arrogante meisje): zo hy is hot ik ga met hem flirte en lisa jaloers maken want ie zie haar verlieft naaar hem kijken hy zal toch voor my kiezen.je keek naar alex en hy naar jou je schoot in de lag want je zag een gezichtsuitdrukking die hilarisch was hy wist wat zei zei daar hadde wij te scherpe oren voor.je liep naar hem toe om je aantemelden .romy kwam aangelopen en duwde je opzij je hoorde alex dneken dat ike r niks vana an moet trekken ik was tenslotte sterker en hy zou haar terug pakken .alex liep aar je toe en hielp je overeind .romy keek je vals aan.en liep wer naar alex ze keek hem mel een nep lieve glimlach die iedere behavle jullie zo mooi vond. romy : ik kom me aan melde en ze sprong zagjes dat haar tiete bewogen .alex keek alleeen naar het blaadje.alex: oke naam .romy keek verbaast.romy: euh romy is mijn naam maar is het niet beleeft om in mijn ogen te kijken.alex: ja dat weet ik ma ar ik moet ook verder . romy liep boos weg je kwam bij alex staan en je gingmet je hand in zijn kontzak dat zag niemand alleen hy voelde het.alex stond eerst ineens recht mnaar toen wistie dat jij het was.jij: waren mag ik je gedachtis niet lezen.fluisterde je .alex: omdat er wat in die broekzak zit wat je niet mag zien want dan ga je raar denken .fluisterde alex terug . je graaide in zijn kontzak en je voelde dat er een condooom in zak ( wel in een verpakking ).jij: ik ga niet raar denken hoor. alex werd knal rood .okal was die super bleek vanzichzelf.romy zag dat en zag jou ook lachen naar alex ze was stik jaloers. alex : kom we moeten beginne.

Reageer (3)

  • Ansj

    Whah XD
    Ik ga ook niet raar denken hoor :X
    Snel veder~!
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • ELFishy

    Super!
    Snel verder =3

    1 decennium geleden
  • billloverth

    Great snel verder please (A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen