23'02'4000 | TH | 2 |
Thnx voor de coments(L)
Donna Pov.
Als ik dan net in de trein zit sms ik Mir.
'Hejj lieff dinnetje <3
Ik heb nog net mijn trein gehaald..
Xx tot so!"
Als ik net een kwartier in de trein zit ben ik al in Utrecht aangekomen.
Snel loop ik naar boven en ga naar de afgesproken plek.
Ik kijk op mijn mobieltje. "Smsje van Mir." zeg ik zacht inmezelf.
'Hejj Don<3
Ja ik heb hem ook net gered, ik ben er rond 9. Zie ik je zo..Xx <3"
Ik glimlach en kijk naar de tijd. Whoow, het is alweet bijna zover! Ik zie mijn Mir weer, ik zie bijna Tokio Hotel weer, Tom dus.
Plots voel ik twee handen op mijn schouders. "BOE!" ik schrik en draai me om. "Miir!!" ik geef haar een dikke knuffel en samen lopen we naar het perron waar we moeten zijn. Helemaal hyper loop ik mijn hele fantasie te delen. Als de trein er is stappen we in.
Over ongeveer drie uur zullen we in Oberhausen aankomen.
"Omg, omg, omg, omg, O.. My.. Gott!! We zitten in de trein! Over ongeveer twee en een half uur zijn we er!"
Mirjam kijkt me aan. "Oh, ik dacht dat we op de rug van de Paashaas zitten. Jammer. Heb ik weer pech." Grijnst ze.
"Hahahahahaha!" Ik hou het niet meer uit, de tranen lopen over mijn wangen.
"Don, lukt het?" Mir kijkt me aan.
"Nee." Stotter ik
Na drie uur in de trein gezeten te hebben stappen we eindelijk uit op Duitsgrond.
We lopen en lopen, we volgen het kaartje en we volgen en uiteindelijk komen we dan aan bij onze bestemming. We hadden meer fans verwacht. Vooraan staat een groepje die we kennen en daar mogen we bij staan.
Al snel worden we met zijn allen hyper..
Reageer (1)
jaj^^
1 decennium geleden