Part 6
I hope u like it x
Zeg even of je het leuk vind, x
kiss
Als Nikki eindelijk klaar is met huilen, staat Daan op. Hij trekt Nikki mee overeind. "Kom," zegt hij. Nikki loopt achter hem aan, naar boven. "Vertel me nou eens rustig wat er aan de hand is." zegt Daan als hij de deur achter zich dicht heeft gedaan. "Vannacht.. Je weet wel, toen we..." Nikki snikt een keer. "I-ik ben zwanger Daan.. Ik heb een zwangerschapstest gekocht en hij is positief..." Nikki begint opnieuw te huilen. Daan neemt haar geschrokken in zijn armen. "Liefje toch..." fluistert hij sussend. "Ik weet wel wat we moeten doen." zegt hij.
"Dus," zegt Daan als ze op de terugweg zijn van de dokter, "als je deze pillen een week lang blijft slikken, gaat 'het' weg. Dan zal je dat moeten doen... Wel goed de bijsluiter lezen hoor, want anders..." Daan ratelt maar door, terwijl Nikki niet luistert. Ze denkt aan hele andere dingen. Hoe moet ze dit tegen haar moeder vertellen? Nikki besluit haar gedachten op iets anders te richten. Alles komt goed, ze hoeft zich nergens druk om te maken. Met een gevoel wat lijkt op rust, drukt Nikki haar wang tegen Daan's rug en ontspant zich.
Eenmaal thuis, zit haar moeder al op haar te wachten. En niet al te vrolijk. "Nikki.." begint ze. "Ach whatever, ik moet niet zo stom doen. Wát is dit?" Nikki's moeder houd een doosje morning-afterpillen omhoog. Nikki slikt. Hier was ze dus al bang voor...
Er zijn nog geen reacties.