July 2013!

'Ben je er klaar voor!' roept Katie. Ik knik en trek de deur achter me dicht. 'Je kijkt zo sip.' Ze kantelt lichtjes haar hoofd en haalt een wenkbrauw op. 'Zit je nog steeds met die ex van je!' Ze zet haar handen in haar zij. Ik haal mijn schouders op en pers een glimlach op mijn gezicht. 'Mijn vader brengt ons en mijn moeder komt ons weer halen en als je het goed vind blijf je bij mij slapen.' Haar naald hakken tikken op de betonnen stenen. Terwijl ik hier sta in mijn witte converse en een normale skinny jeans met een tank top staat zij daar in een mini kleedje en een paar stelten. Ik heb haar altijd al bewondert voor haar zelfvertrouwen, moed en haar schoonheid. Katie is nooit het dikkerdje of lelijke eendje geweest. Ze draait zich naar me toe en neemt mijn hand vast. 'Moet ik je nog vooruit trekken ook nog.' Katie is in vele opzichten zo goed als perfect.
'Hier is het.' We hebben goede staanplaatsen en Katie staat helemaal van voor, dicht tegen het podium aangedrukt terwijl ik me een beetje achter haar verstop. 'Wat heb jij aan?' begint een meisje met lange rode krullen tegen Katie. 'Iets beter dan jij in elk geval.' Met haar lippen van elkaar trekt ze een gezicht van o-nee-dat-heb-je-niet-trut. Ze draait zich om en zweert haar haren in Katie's gezicht. 'Misschien toch maar beter andere shampoo gebruiken.' Maar dat leek ze niet gehoord te hebben. 'Dames en heren!' Een onbekende stem verspreid zich door heel de zaal. De lichten gaan uit en iedereen begint te gillen inclusief Katie. 'Mag ik u voorstellen.... O-n-e D-i-r-e-c-t-i-o-n!' Katie grijpt mijn hand stevig vast en geef er een knijpje in.

'Als laatste gaan we dat liedje zingen waar we mee beroemd zijn geworden. Voor 'What makes you beautiful' zouden we 5 knappe dames op het podium willen die door onze crew zorgvuldig worden uitgekozen.' Louis' stem weerklonk door heel de zaal. Waardoor iedereen nog harder begon te gillen alsof hun leven ervan af hangt alsof die 5 jongens de enige redding zijn. Ik rol met mijn ogen. Een stevige hand trekt me aan mijn arm mee waardoor ik opkijk. 'Crew.' staat er op zijn t-shirt te lezen. 'Neen, alsjeblief! Neem mijn vriendin mee. Ik niet!' Ik probeer tegen te wringen maar hij lijkt het niet te merken. Oh nee, dit gaat verkeerd aflopen. Mijn handen worden plakkerig en mijn hoofd wordt licht. Het begint te pikken. Maar Ik wordt rustiger wanneer ik merk dat ook Katie al op het podium staat. Ze werpt met haar wenkbrauw omhoog een vuile blik naar het meisje met de lange rode krullen. Iedereen heeft al iemand buiten Harry. Neen, neen, alsublieft! Meant to be! spreekt het stemmetje in mijn hoofd. Dat heb ik wel vaker. Hij zal je wel moeten herkennen, mevrouwtje! Harry's gezicht verrekt wanneer hij me zit aankomen. Met mijn hoofd naar beneden en mijn armen rond mijn lichaam gebonden wordt ik richting harry geduwd. 'Syrah.' Zijn zachte stem vult mijn oren. 'Harry' Ik ga met mijn hand over mijn arm wanneer ik naast hem sta. Katie trekt mijn aandacht. 'Ken jij hem?' gebaren haar lippen. Ik knik zachtjes. Ze schud lichtjes haar hoofd en lacht half. 'De ex?' Ik haal mijn schouders op.
'Blij je terug te zien.' Zijn lippen raken lichtjes de schelp van mijn oor. Hij drukt een kus op mijn haar en neemt mijn hand vast. 'Ik ben niet zo blij jouw terug te zien.' bijt ik terug. 'Waarom niet.' Harry's gezicht verraad boekdelen. 'Jij liet mij vallen. Weet je nog?'

Eerst en vooral wil ik mijn excuses aanbieden omdat ik zolang niet meer geschreven heb. Het spijt me maar ik hoop dat jullie het goed vinden.
Love, Gunshots

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen