Part 4
Abbo?
Kudo?
Pleasee?
*puppy ogen* haha x
I hope u like it
Daan maakt zich geschrokken los. "Hoe bedoel je 'ik weet het morgen toch niet meer'?!" vraagt hij. Nikki begint te lachen. "Ik maakte maar een grapje! Jij bent echt een zacht gekookt ei hè..." Daan lacht een beetje ongemakkelijk. Owen komt op hen af lopen. "Zo zo, klef en bef. Ik wist niet dat je altijd meteen bovenop iemand anders duikt als het net uit is met je vriendje. Of naja, EX-vriendje dan." zegt hij. "Owen, ga alsjeblieft weg. Are you having a bad bad day of zo?" zegt Daan. Hij kijkt Owen strak aan. Stilte. Owen draait zich om en loopt weg. Opgelucht blaast Nikki haar ingehouden adem uit. Daan kijkt op zijn horloge. "Het is half 2, ik moet je naar huis brengen." zegt hij. Nikki knikt en samen lopen ze naar de uitgang.
Als Nikki bij Daan achterop zit, weet ze niks te zeggen. Ze slaat haar armen om Daan's middel en drukt haar wang tegen zijn rug aan. Als ze thuis zijn, zet Daan zijn fiets tegen het muurtje en geeft Nikki een knuffel. Dan loopt hij terug naar zijn fiets. "Daan..?" vraagt Nikki zachtjes. Daan draait zich om. "Ja?" Nikki slikt. "Blijf je slapen? Hier, bij mij?" vraagt ze voorzichtig, verlegen. Opgelaten. Daan kijkt haar besluiteloos aan. Dan loopt hij terug naar Nikki en pakt haar vast. "Weet je het zeker?" vraagt hij. Nikki knikt. "Dan stuur ik mam een sms." Samen lopen ze naar binnen.
Er zijn nog geen reacties.