Part 3
I hope u like it x
Kudo please ?
of
Abo?
Nikki schrikt, dat voelt ze. De angst komt alleen niet goed binnen. Een beetje onvast loopt ze richting Daan, die nog nuchter is. "Daan... Owen is hier... Haal even iets drinken.. Zonder alcohol.." mompelt ze. "Hè?! Wat?!" schreeuwt Daan. Hij loopt snel naar de bar en vraagt om 2 glazen water. Nikki drinkt ze achter elkaar op. Na een kwartier voelt ze zich beter. "Daan!" gilt ze boven de muziek uit. "Ja?" schreeuwt hij terug. "Kom even mee naar buiten!" Nikki pakt Daan bij de hand en trekt hem mee naar buiten.
Rillend staan ze tegenover elkaar. "Wat was er?" vraagt Daan. "Ik wilde gewoon even alleen met jou zijn... En dit kunnen doen." Nikki pakt Daan's handen, trekt hem naar zich toe en kust hem. Zo blijven ze staan, tot Nikki zich los maakt. "Oooh, ik hou van dit nummer!" roept ze. "Kom! Dansen!" Samen lopen ze naar binnen. "Alle balluh verzameluhh!" klinkt de muziek. "Sac sac sac sac sac sac sac sac..." Nikki gaat met haar gezicht naar Daan toe staan en laat zich zakken op de maat van de muziek. Ze draait zich om, legt de handen van Daan op haar heupen en zo schuren ze verder op de muziek. Als het nummer af gelopen is, draait ze zich om. Daan kijkt haar een beetje verlegen aan. Nikki weet niet goed meer wat ze doet. Ze legt haar armen om Daan's nek, trekt hem naar zich toe en zoent hem. Na een minuut gezoend te hebben, laat ze één arm terug en pakt daarmee de rechterhand van Daan. Die legt ze op haar rechter bil. Daan verstijft (zijn lichaam, niet dat andere oké..) en Nikki voelt het. Ze maakt zich los. "Het is oké," zegt ze, "morgen weet ik het toch niet meer."
Er zijn nog geen reacties.