Part 2
I hope u like it
kiss
Na een minuut of 2 laten Nikki en Daan elkaar toch maar los. "Ik ga even snel verder als je het niet erg vindt.." zegt Nikki blozend. "Oh, en je zit onder de lipgloss." Nikki grinnikt en veegt de lippen van Daan af. "Nou, tot zo dan." Daan loopt naar beneden. Als Nikki de kamerdeur dicht hoort slaan, begint ze zachtjes te gillen. "Dit was.. GEWELDIG!" fluistert ze.
"ID graag." zegt de portier met een strak gezicht. Nikki laat haar ID zien. "14, goed, doorlopen." Opgelucht haalt Nikki adem als ze binnen is. De Pink Lagoon. Nils komt al naar haar toe gelopen. "Heeeeeee Nikki!" roept hij vrolijk. "Ja hoi Nils. Ben je nu al.. Och laat maar, tuurlijk ben je dat al. Nils hoort haar niet meer. Daan loopt samen met Nils naar een groepje meiden. Nikki loopt er maar achteraan...
Na een tijdje begint ze zich toch te vervelen en ze vraagt of Daan mee wil dansen. Daan hoort haar niet. Ze kijkt op zich heen. Wat moet ze dán hier doen? Ze kent hier niemand... Nikki loopt naar de bar en gaat op een barkruk zitten. "Een bacardi cola." zegt ze nors. De barman kijkt haar 2 seconden aan, en schenkt het dan in. "Zo," zegt ze als ze haar bacardi cola achterover heeft geslagen, "zo erg is het nog niet.."
4 glazen later is het allemaal al een heel stuk leuker volgens Nikki. Ze hangt een beetje tegen Nils aan, die er hetzelfde aan toe is. Nikki kijkt om zich heen, en dan schrikt ze zich kapot. Die jongen, die met de portier staat te praten.. Die lijkt verdacht veel op Owen. Nikki kijkt naar haar drinken en neemt nog een slok. Dan kijkt ze opnieuw. Wacht eens... dat ís Owen...
Er zijn nog geen reacties.