Part 1
I hope u like it
"Hufter!" roept Nikki hem nog na. Owen kijkt niet meer om en blijft doorlopen. De tranen lopen over haar wangen. "Ik haat je!" schreeuwt ze. Nog meer tranen. Ze probeert op te staan, maar zakt door haar linker been en gaat weer zitten. Een heel eind verderop komt Rein het hoekje om. Ugh, daar zit ze nu niet op te wachten. Dat macho gedoe van hem altijd... Gelukkig loopt Rein haar voorbij. Nikki probeert weer op te staan, en tevergeefs. Dan komt er een auto de hoek om.
Een paar uur later zit Nikki op haar kamer, zichzelf op te maken. Vanavond gaat ze met Daan en Nils naar de Pink Lagoon, een disco in Amsterdam. Een beetje mascara op doen.. Oogschaduw... "Oogschaduw hoort óp je ogen, Nikki, niet in je nek." zegt een stem lachend. Nikki draait zich met een ruk om en kijkt in het lachende gezicht van Daan. "Dag schoonheid," zegt hij. Nikki glimlacht, en kijkt naar de spiegel. Ze ziet er nog vreselijk uit... "Ik had je zo vroeg n-nog niet verwacht, Daan.. Ik z-zie er nog niet zo-o goed uit.." Daan kijkt haar met zijn mooie, diepblauwe ogen aan. "Maar meisje," zegt hij, "jij ziet er altijd goed uit." Dan drukt hij zijn lippen op de hare. Nu gaat het gebeuren, denkt Nikki.
Er zijn nog geen reacties.