Foto bij moment three

POV EMMA
die vrijdag ging héél traag voorbij. Uiteindelijk gaat de laatste bel dan. Ik neem mijn tas en ga uit het lokaal. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik thuis ga geraken want ik ben vanmorgen met Josh meegereden. Mijn gsm gaat af en ik zie dat ik een bericht heb. "I will bring you home, come to my bike xx J." Ik huppel bijna naar beneden maar als ik dichter bij het fietskot kom loop ik weer normaal. Ik ga naar Josh en omhels hem. We gaan naar het straat en ik ga achterop zitten. De rit naar huis is zalig. Josh voor me, een zacht briesje en de zon die op ons schijnt. Hij zet me af en ik zie dat alleen de auto van mijn moeder voor de deur staat. Ik draai me met een glimlach om en omhels Josh. J: 'We could drink something tomorrow?' Em: 'Ok, 12 O'clock at the starbucks?' Hij knikt en vertrekt. Ik ga naar mijn kamer en denk over morgen, misschien is dit wel het perfecte moment om het te zeggen.

Next Day [url=]outfit[/url] Make-up

Ik neem wat geld uit mijn schuif en sluip naar buiten. Eens dat ik buiten ben steek ik mijn oortjes in en zet ik mijn muziek op. Eerste nummer : Other side ~ Jason Derulo. The signs! Daarna komen nog een paar liedjes maar ik volg ze niet echt. Ik ben me al aan het voorbereiden op hoe ik het ga zeggen tegen hem. Ik heb echt geen idee, hij is al zo lang mijn beste vriend maar gesprekken als dit hebben we nog nooit gehad. Ik kom aan bij starbucks maar weet nog steeds niet hoe ik het ga doen. Ik bestel een Frappuccino Mocha Cookie. Ik ga bij het raam zitten en staar naar buiten. Na een vijf minuten zie ik dat Josh aan de overkant staat, wachtend op het rode licht om op groen te springen. Hij heeft zijn zonnebril aan en de zon schijnt op zijn gezicht. Het ziet er gewon zo perfect uit. Dan gebeurt alles zo snel maar toch lijkt het alsof ik alles in slow-motion zie. Hij steekt als eerste over maar een auto heeft het rode licht niet gezien. Hij raakt Josh. Josh valt als een lappenpop neer en blijft liggen. Ik spring recht en loop de winkel uit. Rond de auto en Josh hebben er zich al een paar mensen verzamelt. Ik duw ze opzij en kniel bij hem neer. Aan de kant waar ik zit ligt een kleine plas bloed. Zijn ene oog ziet paars en zijn lip is dik. Hij doet zijn ene oog met moeite aan en krijgt met moeite een glimlach op zijn lippen. J: 'Hi, redhead, You wanted to see me' Zegt hij amper hoorbaar en ik leg een pluk haar dat door bloed aan zijn voorhoofd plakt opzij. Em: 'Yes, I wanted to tell you something' J: 'Tell me' Em: 'I have like a huge crush on you for a few years but I was afraid to tell-' ik word midden in mijn zin onderbroken door Josh die mijn gezicht tussen zijn handen legt. met moeite trekt hij me dichter bij zich en kust hij me. Hier heb ik dus jaren op gewacht, alleen had ik op een andere situatie gehoopt. Onze lippen verlaten elkaar en ik kijk hem aan om zijn reactie te zien maar zijn ogen zijn gesloten. Ik word van hem weggetrokken door een ambulancier. Ze reanimeren hem maar ik kan het niet meer aanzien en ik kruip tegen de borstkas van de onbekende man die me weggetrokken heeft.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen