I want you to be mine- AnneMalik
a
P.o.v Annelies
Ik zuchtte zachtjes. Op naar frankrijk. Ik vind het heus wel leuk in een hotel... alleen ik moet mijn vrienden weer missen.
Het hotel hier is echt mega - mega - mega groot. Mijn mond viel open toen ik het zag.
Mijn moeder lachtte toen ze mijn falende gezichtsuitdrukking zag. Jake glimlachte breed.
" Mam ik ben dadelijk terug, even kijken of er wat leuke meiden zijn" Riep hij enthousiast.
Mijn broer is best knap. Heel veel meiden zijn op hem .... Hij ziet het zelf alleen niet in.
" Mam? Op welke etage is mijn kamer ? " Vroeg ik vrolijk.
" 3e etage, nummer 14" Zei ze met een glimlach. Ik Liep het hotel in en sprintte naar mijn kamer.
Ik deed de deur open en wat ik zag was geweldig. Een groot 2 persoons bed, Maar wat ik het geweldigste vond was de tv met playstation 3.
Hopelijk hebben ze mijn favoriete spel. Ik keek tussen de spellen en vond wat ik zocht. SPEED NITRO!
Ik ben altijd een apart meisje geweest die van andere dingen hield dan anderen. Ik startte het spel en speelde.
Zachtjes werd er op mijn deur geklopt. Ik huppelde naar de deur en zag een hele ... echt geloof me een hele knappe jongen.
" Hey .. ik ben zayn" Zei hij met een Brits accent. Zijn zwarte kuif had een blonde pluk.... Het zag er echt cute uit.
" Speel jij speed nitro?" Vroeg hij ongelovig. Ik knikte. " Samen spelen?" Vroeg hij.
Ik trok een wenkbrauw op. ' Ik ken je pas net" Hij grinnikte.
" Kom je vanavond dan naar de dansavond kan ik je beter leren kennen" Zei hij met een flirtende ondertoon.
AHA deze jongen ziet mij wel zitten.... Nou dan maak ik het hem even moeilijk. Er ging een duivelse lach door mijn hoofd heen.
Ik knikte kort. " Dat zal Jake vast leuk vinden." Geschrokken keek hij me aan.
" Jake ? Je vriendje ?"ik Iachtte.
" Never in a million years... het is mijn broer " Zei ik met een glimlach.
" Mooizo dan zie ik jou en je broer vanavond .... maar vooral jou." Hij knipoogde en liep naar de kamer rechts van me ... aha... daar slaapt hij dus.
Die avond
Het was een hele moeite om Jake mee hier te krijgen, maar het is gelukt ! Ik ben serieus heel trots op mezelf. Ik keek om me heen en zag zayn bij een groepje jongens staan. Zijn ogen glommen toen hij me zag. Hij stootte een blonde jongen aan en wees naar mij. Ik liep naar zayn toe en zwaaide kort. "Wauw... Trouwens wat is je naam.... " ik lachtte het duurde lang voordat hij dat had gevraagd. " annelies enj ij heet zayn ... Ik hoorde toenstrax je naam ." Hij knikte kort en stelde me voor aan de andere jongens. Hij pakte mijn hand en trok me mee de dansvloer op. Hij was de hele tijd aan.het flirten.`ik ben zo'n iemand die graag hard to get`speelt. Na een uur ofzo voelde ik ineens 2 paar lippen op de mijne. Ik gaf het op.. ik kuste hem terug. Hij glimlachte kort tegen mijn lippen aan. Hij zoende echt goed. Hij was niet iemand die heel snel op gaf. Daar hield ik van! De avond ging me heel snel voorbij. Door alle lol die ik had met zayn en de andere jongens had.
De volgende morgen
Ik werd wakker op mijn eigen hotelkamer. Niemand lag naast me. Alhoewel... er lag wel iets naast me... een briefje.
'Be mine xxx zayn I Really like you, Misschien .. nouja zeker weten .. ik Ben SMOORverliefd geworden. De jongens haden me gepusht om naar jou te gaan.
Ikdurfde eerst niet. Tot ik er zeker van was dat je anders was dan de andere meiden. Ik hou van je xxxxx Zayn'
Ik glimlachte kort. Dit is DE ALLER BESTE VAKANTIE EVER. !!!!!!!!!!
Wat vond je ervan?
Reageer (1)
Heel leuk! Dankjewel! x
1 decennium geleden