Tell me why- melanietje
p.o.v Melanie
Niall en ik zijn al 2 jaar bij elkaar. Het is allemaal zo moeilijk de laatste tijd.
Ik verlang terug naar het begin. Toen kreeg ik geen haat van de fans.
Was hij niet zo lang weg. Niall is niet alleen mijn vriendje hij is ook mijn beste vriend.
En nu dat ik net zwanger ben maakt het het niet makkelijker.
Morgen komt hij terug vanuit new orleans. En dan vertel ik het hem. Ik zuchte zachtjes en zag miranda komen.
"Hey melaaaaa" zei ze vrolijk. " hoe is het met de kleine in je buik?"
" Kleine in haar buik?" vroeg een bekende stem achter me.
Ik draaide me om en keek in de mooiste ogen ooit. 'Niall!?" Hij glimlachte en drukte liefdevol een kus op mijn mond.
" Maar wat bedoelde ze met kleine in je buik?" Het bloed steeg naar mijn wangen.
" Ik ben zwanger niall" Zijn mond viel open. "Ik word vader?" vroeg hij ongelovig.
Ik knikte. Hij knuffelde me, draaide me rond, kuste me.
Hij liet me los en rende vrolijk het huis door. " IK WORD VADER ... DE MOOISTE VROUW OOIT WORD MOEDER... WE KRIJGEN HET MOOISTE KIND OOIT ... iK WORD VAAAAAAAAAAAAAAADEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER" schreeuwde hij vrolijk. De jongens kwamen huppelend binnen en glimlachten toen ze het nieuws hoorde. Harry was het vrolijkst en huppelde met louis rondjes.
8 maanden later.
Pijnscheuten gingen door mijn lichaam heen. "NIALL?!" Schreeuwde ik met tranen in mijn ogen.
"Het komt goed prinses.... Melanie.... ons kindje ... Het komt" Zei hij met een bemoedigende glimlach.
Het deed zoveel pijn. De gyneacoloog hielp me overal mee. Het hoofd kwam als eerst. De rest volgde.
Niall en ik hadden gekozen dat het een verassing was... dat we het geslacht niet wisten.
We hoopten beide op een zoontje en onze gebeden werden zogenaamd beloont we hadden een zoontje.
De gelukkige glimlach van niall zal ik nooit meer vergeten. Hij knipte de navelstreng door.
We hadden de naam al bedacht. Jesse micheal horan. Ons mannetje.
Ons kleine happy family.
Reageer (2)
Harry was het vrolijkst en huppelde met louis rondjes.
1 decennium geledenLOL
jammer dat het zo kort is ..... maar i love it !!!
1 decennium geleden