Kiss me ... right now- Loveu2
Naam/namen bijpersonen?: Louis en Jb
Titel One Shot?: kiss me ... right now
Naam Pov:Liam
Gesproken in Engels/Nederlands?: nl
Gebeurtenis?: Miley en Louis zijn beste maatjes. Liam is een populaire jongen en verliefd op haar.
Hij denkt dat miley en lou een stel zijn. JB is de broer van miley en vertelt liam dat het niet zo is. Hij verzint een plan om iets met haar te krijgen maar hoe ?
Extra opmerkingen?: Miley is een meisje wat totaal niet populair is en is een nerd
Happy/sad end?: Happy
p.o.v Liam
Daar liep ze dan.... samen met louis. Miley is zo enorm leuk. De anderen lachen me uit.
Omdat ze een 'nerd' is. Als ze die bril af heeft is ze geweldig knap. Ik ben verliefd.
Gewoon smoorverliefd en het doet me pijn haar zo gelukkig te zien met louis.
" Louis nee niet doen" Kirde ze vrolijk. Ze kwam aangerend en botste tegen me aan.
" Oops sorry" Zei ze met blosjes. Ze was zo schattig." Hey, hoe gaat het?" Vroeg ik zacht.
" Goed .. helemaal geweldig." Zei ze vrolijk. Haar blik wat wat verdrietiger.
" Wat is er?" vroeg ik zacht. Ze zuchtte. "Misschien is het niet slim, om nouja echt vrienden te zijn"
Verbaasd keek ik haar aan." Waarom niet dan? Ik snap het niet " Ze zuchten.
"Ik zie wel wat de and'ren er van vinden.. Ze lachen je uit ... ik haal je reputatie naar beneden." Fluisterde ze zacht.
De tranen Prikten achter mijn ogen. "Nee zeg dat niet" Fluisterde ik zacht. Louis kwam aangelopen en sloeg een arm om haar heen.
" Miley gaat het ?" Vroeg hij zacht. Hij keek me boos aan. "Wat heb ik nou weer gedaan?"Vroeg ik geschrokken.
"Heb je het al vertelt ?" vroeg hij zacht aan miley. Ze schudde haar hoofd.
"Mag het niet van louis ofzo is hij bang dat ik je van hem afpak?" Verbaasd keken ze me allebei aan.
" Dat is het niet " Zei ze zacht. " Maar ik kan het niet zeggen ... sorry" Er onstonden tranen in haar ogen en ze rende huilend weg.
Louis keek me kort aan met een sorry blik. En rende achter haar aan.
Wat moest ze me zeggen.... Ik wist het niet. De tranen achter mijn ogen begonnen langzaam naar beneden te dwarrelen.
Ik voelde een arm om mijn schouder en keek om.
Jb De broer van miley stond naast me. Jb is een maatje van me. "Ik moet je iets vertellen gast" Begon hij.
" Miley heeft een huge chrush on you." Verbaasd keek ik hem aan." Maar ze wil geen vrienden meer zijn."
" Ze denkt dat ze slecht is voor je popie reputatie.... Ze houdt echt van je man" " En louis dan" Vroeg ik ongelovig.
" Die 2 zijn gewoon beste maatjes meer niet geloof me" Ik glimlachte breed. " Echt waar ... ze is echt op me?" Hij knikte.
" Ik moet naar haar toe" " Ze is nu naar huis, succes" Zei hij. Ik pakte mijn fiets en fietste zo snel als ik kon.
Hijgend stond ik uiteindelijk voor haar huis. De deur ging voorzichtig open en ik zag miley staan. Ze had een schattig jurkje aan en lenzen in.
Mijn mond viel gelijk open. "Miley .... wow..." Ze glimlachte kort. "Ik moet met je praten" zeiden we tegelijk.
Ze grinnikte. Ze was prachtig. Waar heeft ze die onzekerheid vandaan. " Ik vind je leuk" Floepte er uit mijn mond. " Leuk vinden is nog zacht uitgedrukt.
Ik ben verliefd op je ... smoorverliefd." Ze grijnsde breed. " Insgelijks" zei ze vrolijk. Ik pakte haar vast en trok haar naar me toe.
Ik boog naar voren en drukte mijn lippen op de hare. De 1e keer .... de eerste keer haar lippen proeven .... geweldig!
"Wil ..... je mijn .... meisje... zijn " Vroeg ik tussen de kus door. Voorzichtig liet ze los en ik zag haar ogen glimmen.
Ze knikte. "Ja ... Ja liam ik wil jou meisje zijn..." Het gelukkigste gevoel ooit ging door me heen. Ze is de mijne.
2 Jaar later
Miley zat bij mij op schoot. Ik had mijn armen om haar heen. Ik en zij zijn de populairste op school.
Door haar haal ik hogere cijfers. Ze is de knapste op school. Dit is het laatste jaar en iedereen is zo trots op ons.
Ik ben nogsteeds smoorverliefd. Ik wil haar nooit meer kwijt.
Dat ze dacht dat ze slecht voor mijn reputatie was. Ze was niet slecht voor me. En ookal was ze slecht voor mij reputatie...
Ik geef om haar... hou van haar ... wil haar nooit meer kwijt ......
Reageer (1)
omg ........ Dit is beter dan ik had verwacht evht goed !!!! xxx
1 decennium geleden