I want you to trust me- Oloraz
p.o.v Jala
We zaten in het tekenlokaal. Heel geconcentreerd was ik bezig met mijn tekening.
We hadden als opdracht het mooiste te teken wat je ooit had gezien. Welk materiaal je gebruikte maakte niet uit.
Met verf was ik mijn tekening van de zonsopgang aan het afmaken. Iedereen vond de tekening prachtig. Ik vond het niet zo goed.
" Fuck this shit, Why can't i do this?" Hoorde ik iemand schelden. Er volgde een paar woorden die ik maar niet ga herhalen....
Ik draaide me om en zag Zayn met zijn handen in zijn haar zitten. Het zag er om de 1 of andere reden zielig uit.
Ik liep naar hem toe. 'Things are going great i guess' vroeg ik zacht. Verrast keek hij me aan. ' Jala? Uhm no not really.' Fluisterde hij beschaamd.
Ik grinnikte. " Can i help you?' Hij knikte. 'yes please, I'm trying to make the shadow but it isn't a succes' Gelijk zag ik het probleem.
Ik begon het hem uit te leggen. Terwijl ik aan het tekenen was werd ik gepord in mijn zij.
Omar en Asad begonnen te lachen terwijl Jamall met medelijden naar me keek. Jamall is nog aardig niet zo populair gedrag.
Ik gaf Zayn een boze blik. Hij glimlachte dom. 'Did you know that you're very sexy if you draw ?' vroeg hij met een knipoog.
Ik gooide het potlood op zijn tafel en liep naar mijn eigen tafel. Wat denkt hij wel niet? Dat ik smoor op hem ben. UGHHH
Zachtjes verliet er een zucht mijn mond. Hij denkt dat hij alles is. Een stoere badboy, enorm populair. Hij denkt dat alle meiden voor hem vallen.
Echt zo'n arrogante klootzak. Hij is wel leuk... in de vorm van knap. Alleen ik wil geen relatie. Ik wacht op de ware.
2 uur later
Rustig luisterde ik naar mijn muziek. Zachtjes werd er tegen mijn schouder getikt.
Ik draaide me om en keek recht in de ogen van zayn. ' Hey ' fluisterde hij zacht.
'hoi' zei ik kortaf en luisterde weer verder naar mijn muziek. Hij haalde de oortjes uit mij oren.
Boos keek ik hem aan. ' what do you want from me?' riep ik.
Geschrokken keek hij me aan. " Sorry, but i have to talk with you." Zei hij zacht
Verbaasd keek ik hem aan. " Okeey " Ik stond op en liep met hem mee naar de gang.
Ik sloeg mijn armen over elkaar. " Well, tell me"
" I'm very sorry ... what i did yeah you know. I want to make it allright, 'cause i really like you. Do you want to go to the prom with me?"
Mijn mond viel open. Is dit zijn manier van goed maken.....
" Uhm... alright, but don't flirt with me, please?"
Verbaasd keek hij me aan. " why" Ik rolde met mijn ogen. " I am waiting for the one?"
Hij knikte kort... ik wou weglopen maar hij pakte mijn hand en trok me terug naar hem toe. Hij keek diep in mijn ogen.
Ik zag een glinstering die ik nooit had gezien. " i'll make it better, i promise" fluisterde hij. Snel liep hij weg.
En liet hij me verbaasd achter.
Die avond
Ik had een schattig jurkje aangetrokken en glimlachte naar mezelf in de spiegel. Mila kwam mijn kamer in en keek me met samengeknepen oogjes aan.
" soooo you got a date with zayn?" Vroeg ze wantrouwend. ik zuchtte. " He wanted to make it better.. And he asked met to go to the prom with him"
Ze grijnsde en begon op bed te springen. " Jala got a date ! jala got a date .... WITH ZAYN !!! ieieieieiei!"
Ik pakte een kussen en smeet die tegen haar aan. Boos keek ze me aan en stak ze haar tong uit.
Er werd op mijn deur geklopt en ik zag zayn in een blouse in de deuropening staan. Zijn mond viel open.
" WOW, jala" zei hij met Ongeloof. Ik draaide een rondje en glimlachte.Zijn ogen glommen en langzaam liep hij naar me toe.
" Jala, you're beautiful" fluisterde hij terwijl hij een arm om me heen sloeg. Zacht duwde ik hem van me weg.
" think about what i said this afternoon" zei ik streng. Hij zuchtte en keek me teleurgesteld aan.
" What if i'm the one ?" vroeg hij zacht. " We shall see " zei ik koppig.
" Can i please hold your hand? " vroeg hij zacht met een smekende ondertoon.
Met tegenzin stak ik mijn hand uit. Vanuit de deuropening werd er gefloten.
Ik schaamde me rot. Ik keek naar de mensen die er stonden. Omar, Jamall, asad en Arosa stonden er met een mega glimlach.
" SOOOO CUTE " riep Arosa vrolijk. Jamall glimlachte kort en grinnikte. Mila rende naar Omar en gaf hem een knuffel.
Zayn trok me naar hem toe. " Jala... i.. uhm .. nevermind... i'll tel you later" Fluisterde hij zacht.
Verbaasd knikte ik. Come on !! " riep Asad ongeduldig. " WHERE IS THAT PARTY?" zei jamall vrolijk.
' Downstairs " Zei ik droog waardoor iedereen moest lachen.
Geloof me, Ik had een geweldige tijd met Zayn. We hebben veel gelachen en gedanst, Soms zelfs meegezongen.
Hij heeft zich aan de afspraak gehouden van het versieren, Maar hij gedroeg zich klef, Wou de hele tijd mijn hand vasthouden, Zei lieve dingen.
Hij liet een kant zien die ik nooit heb gezien. Als die altijd zo is kan... nadruk Kan ik hem leuk gaan vinden. Ik heb hem een paar keer van me afgedrukt.
Gewoon omdat het me begon te irriteren. Hij heeft toegegeven dat hij me leuk vind. Ik heb hem gezegd dat ik er niet klaar voor ben.
Misschien heb ik wel gevoelens voor hem. Maar ik wacht op degene waarmee ik ga trouwen. Omdat ik dan zeker weet dat ik voor altijd bij degene ben van wie ik zielsveel hou.Echt waar, Ik vraag me echt af hoe dit gaat aflopen.
Wordt vervolgd !!!!
Reageer (1)
awhh, echt goedd.
1 decennium geledendankje
kan niet wachten op vervolggg