Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (26)

  • ilovehazza1

    Welke bromance narry storan
    16 plus ja
    Nederlands
    Harry is verliefd op niall en nail op hem en tijdens een concert zoent harry hem

    1 decennium geleden
  • Breckenridge

    Welke bromance: Ziam Palik.
    16+ ja/nee: Ja.
    Nederlands of Engels geschreven: Nederlands.
    Wat wil je dat er gebeurd: Liam valt op Zayn, waardoor zijn hand op de verkeerde plek terrecht komt ^^ (Ja, ze zijn gewoon vrienden in deze verhaallijn, maar voelen meer voor elkaar.)

    1 decennium geleden
  • Javes

    Welke bromance: Ziall.
    16+ ja/nee: Ja
    Nederlands of Engels geschreven: Graag Engels gesproken maar Nederlands geschreven. Anders gewoon Nederlands.
    Wat wil je dat er gebeurd:
    Zayn en Niall ontmoeten elkaar in het park. Zayn zit onder de tattoo's enz.. hij is een punk versie van de echte Zayn. Niall is zo'n boterbloempje met bloemenkransen en felle kleuren. Het word heel gezellig en ze geven elkaar nummer en spreken de volgende dag af. Ze besluiten te voetballen, maar ja het veranderd en het word erg speels waar door ze uit eindelijk in de bosjes terecht komen. Ze zijn alle twee erg verschillend, Liam, Harry, Louis zijn de vrienden van Zayn (Ook punkversie) en vinden Ziall zo in de bosjes.. Niall word al gelijk niet geaccepteerd door dat hij zo is, vrolijk, felle kleuren en positief.

    1 decennium geleden
  • Wellick

    Welke bromance:
    Larry Stylinson.
    16+ ja/nee
    Mag wel.
    Nederlands of Engels geschreven
    Nederlands geschreven, Engels gesproken - als dat mag.
    Wat wil je dat er gebeurd:
    Louis en Harry komen uit de kast op het laatste concert van de Take Me Home tour en ze gaan het thuis met zijnntweetjes vieren.

    1 decennium geleden
  • ziamunicorns

    Welke bromance: Larry
    16+ ja/nee ja
    Nederlands of Engels geschreven engels
    Wat wil je dat er gebeurd: harry gaat soliciteren bij een bedrijf en dan is dat gepsrek met Louis

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen