Voorbeeld: I want to be yours again- Harry styles ( mini stukje )
p.o.v Harry
Boos liep ik naar mijn kamer en smeet mijn rugtas in een hoek van mijn kamer. Mijn leraar zat vanmiddag weer te zeuren over mijn cijfers.
Dat doet hij de laatste tijd zo vaak dat ik me er steeds meer aan erger. Kan het erger ?
JA!! Zit mijn moeder net te zeiken dat ik nooit help in het huis en dat ik deze week even een week thuis moest blijven..
en bla die bla. Ik dook op mijn bed en keek naar het plafond. Ooit lag ik hier met ... haar.
Zij is de reden waarom ik me verdrietig voel... Ik wil haar bij me hebben.
Ik keek naar het foto lijstje op mijn kast. Op de foto had ik mijn armen om haar middel en keken we verliefd.
Ze was zo mooi. Haar blonde haren en de mooiste bruine ogen ooit. Ze heeft me verlaten.
Ze is weg en ik zal nooit meer iemand vinden die zo perfect voor me was. Ze liet me lachen, Liet me huilen.
Ze liet me weten wat .... echt van iemand houden was. De tranen prikten achter mijn ogen.
'Niet huilen harry.. Dat heb je al genoeg gedaan' Fluisterde ik in mezelf.
Ik moest me sterk houden. Ik moet haar achter me laten.... ookal zal ik nooit van mijn leven zoveel van iemand houden.
Ik kon het niet ..... ik kon het niet meer aan. De tranen stroomden uit mijn ogen.
Ze is weg.... voor altijd en ik zal haar nooit van mijn leven terug krijgen.
Ze is dood... heeft me achter gelaten. Aangereden door een vrachtwagen.
Gelijk ... gelijk was het over.
Ik rende naar buiten. Ik wil weer met haar zijn. Maakt me niet uit hoe
Bij de brug
Ik stond op de rand van de brug en keek angstig naar beneden.
Zal het pijn doen ? Ik schudde mijn hoofd en keek kort om me heen.
Ik stuurde mijn vrienden een sms'je om ze voor alles te bedanken en belde mijn moeder om te vertellen dat ik altijd van haar en papa zal houden.
Ik twijfelde geen moment en sprong naar beneden en alles werd Zwart.
Een witte lichtflits scheen in mijn ogen.
"Harry?' hoorde ik de stem van iris. De mooiste stem ooit. De stem die ik zo lang had gemist.
Ik sloeg mijn armen om haar heen. ' Ik hou van je hazza' fluisterde ze zacht.
Ik wist nu dat ik echt de goede beslissing had gemaakt.
Reageer (2)
awhhhh dat is zoo zielig . HAZZA MAG NIET DOOD ! grrrrrr
1 decennium geleden