Dag 39
"Welkom bij het donderdagavond spel normaal is dit op maandagavond maar voor een keertje spelen we dit spel op donderdag.
Er zijn 16 bewoners en er kan er maar een winnen en de winnaar mag een nominee redden en een nieuwe nominee kiezen het is spannend dus.
We gaan naar het huis waar de 16 spelers klaarstaan in 7 teams van 2 en dit zijn de teams
Omdat Tobias het huis is uitgezet is zijn orginele teamgenote Lilith door naar ronde 2. De andere teams zijn;
Xavier en Mandy
Ben en Callum
Noortje en Chanti
Hans en Lynn
Sophie en Jolie
Terry en Chloe
Derek en Luna
Alle teams staan tegenover elkaar met een waterballon het is natuurlijk de bedoeling dat ze de waterballon overgooien zonder dat deze op de grond valt.
Dit is Big Brother, teams zijn jullie er klaar voor. Begin maar met een keer overgooien.
Dat ging goed bij alle teams.
Toen moesten ze 1 stap naar achteren en opnieuwen gooien voor iedereen ging dat goed behalve voor Xavier en Mandy, Mandy gooide maar Xavier ving niet goed en de ballon viel op de vloer. De derde keer gooien moesten sommige kandidaten omdraaien en dan achterover gooien, Dat ging goed voor iedereen de vierde keer gooien moesten de andere bewoners omdraaien en nog een stap naar achteren dat ging ook goed voor iedereen. Dan moesten ze 3 stappen naar achter en toen ging het mis voor 2 teams helaas voor Terry en Chloe en Noortje en Chanti zat er helaas op. Dat betekent dat Ben, Callum, Hans, Lynn, Sophie, Jolie, Derek, Luna en Lilith doorgaan naar ronde 2.
Ronde 2 ging beginnen nu deed Lilith de bewoners stonden achter een lijn en 20 meter voor hun stond een bak waar ze een bal in moesten gooien het was heel simpel ze gooien tegelijk en de 4 die als eerste raken winnen en gaan door naar de finale ronde het is dus ieder voor zich. En de bewoners mochten gooien. 6 personden gooiden raak dat waren, Callum, Sophie, Derek, Ben, HAns en LYnn dat betekent dat Lilith, Jolie en Luna zijn afgevallen helaas. De bewoners gooiden nog een keer en 4 bewoners gooiden raak. Dat waren Derek, Lynn, Hans en Ben. Helaas voor Sophie en Callum is het afgelopen. De finalisten van het donderdagavondspel zijn bekend waaronder 2 nominees Derek, Ben, Lynn en Hans.
Het is tijd voor de finaleronde in de achtertuin stond een rek met 12 bordjes met 4 namen erop die van Hans, Lynn, Ben en Derek. Het was de bedoeling om ze kapot te schieten wie als eerst zijn 3 bordjes kapotgeschoten heeft wint. De bewoners begonnen bij de eerste 3 pogingen ging het bij iedereen naast todat Derek zijn eerste bordje geschoten had. Daarna had ook Hans zijn eerste bordje kapot. Niet lang daarna schoot Ben per ongeluk het bordje van Derek kapot waardoor Derek nog maar een bordje over had. Lynn had daarna ook een bordje kapot. En het was niet te geloven maar Derek schoot zijn laaste bordje kapot en hij won weer. Hij kon zich weer redden van nominatie.
Dit is Big Brother Derek ga voor je huisgenoten staan en vertel wie je gaat nomineren,
Natuurlijk ga ik mezelf redden voor nominatie maar ik moet helaas ook iemand anders nomineren, Ik zat te twijfelen tussen Noortje en Jolie en uiteindelijk koos ik voor Jolie want zij en ik kunnen niet echt met elkaar op schieten en we liggen elkaar niet zo. En Noortje we hebben ruzie maar je zal wel gelogen hebben om een reden en daarom hou ik je veilig
Dit is Big Brother dat betekent dat de 3 bewoners die genomineerd zijn zijn: Ben, Xavier en Jolie.
OOk moet 1 van de 3 indringers naar huis, Terry, Chloe of LYnn. En 3 van de 4 aartsvijanden. Sophie, Hans, Callum of Shanti.
Dit was het .
Er zijn nog geen reacties.