Foto bij Bill, he's rude,

Gill zet het er alweer op maar met Felicia geschreven. ZIE JE ELLY. Ik had het je gezegd :'D

-Bill-

Snel liepen ze allemaal naar beneden. Felicia had nog altijd de schmink op haar gezicht, net als dat van een clown. Zelf wist ik niet wat het was maar volgens mij hadden Gill en Will ermee te maken als je hun gezicht zo zag. Beneden gaf ik hen het papier dat ik buiten op de grond had gevonden. 'Sjamaan vervult al je wensen,'las Gill en schoot daarna direct in de lach,'In Oxfordstreet. Is het soms een winkeltje?' Ik keek haar kwaad aan en zei:' Alsof jij ooit zo beroemd zal of kan worden. Zonder Will was jij waarschijnlijk meteen naar je mammie teruggelopen.' Er rolde een traan over haar gezicht en leek gekwetst. Ze gaf me een harde klap. Pijn gloeide op de plek waar ze me had geslagen. Dan draaide ze zich om en wilde naar haar kamer gaan maar ze werd door Felicia en Will tegengehouden. 'Dat ging erover!'siste Felicia. Ik zuchtte hard en mompelde:' En? Morgen staat jullie vroeg op. Ik wil niet door een stuk of 1000 fans besprongen worden.' Will keek me kwaad aan en gaf me ook een klap. Ik zuchtte nog eens zachtjes en ging naar mijn kamer.

Reageer (4)

  • HARREH

    Ik heb zin om Bill te slaan. (puh)

    1 decennium geleden
  • Pylae

    dat is op een manier niet leuk voor Bill, Gill & Will. (N)

    FOEI

    1 decennium geleden
  • Eef95

    ow ow

    slaag elkaar niet dood want dan is deze geweldige storie gedaan!

    1 decennium geleden
  • Lioness

    wat gezegd???

    go will!! slaan!!!! xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen