Dag 38
Gisteren is Tobias het huis uitgezet en is Xavier na een bezoek aan het ziekenhuis en het politiebureau terug in het huis.
Chanti zat met Luna,Xavier,Lilith,Derek en Terry in de slaapkamer.
" Hey ik ben een collega van Noortje".
"Ja je werkt toch samen met haar in een fastfoodrestaurant" zei Luna.
"Fastfood nee we werken samen in een sterrenrestaurant, wist je niet dat ze in een de beste restaurant van Nederland werkt en ook dat ze vorig jaar gastvrouw van het jaar geworden is". " Wat dat meen je niet heeft ze tegen ons gelogen" vroeg Xavier.
" Ja blijkbaar" iedereen keek naar Derek.
Derek liep boos naar Noortje toe die in de slaapkamer was.
" WAT HOOR IK NOU WAAROM LIEG JE TEGEN ONS JE WERKT NIET IN EEN FASTFOODRESTAURANT"
"Derek rustig van wie heb je dat".
"Van Chanti je collega oh wacht moet ik je feliciteren omdat je gastvrouw van het jaar geworden bent".
"Sorry sorry sorry ik wilde niet liegen maar"
" Maar nee ik hoef je voorlopig niet te zien Noortje".
Derek liep boos weg.
Sophie was opweg naar haar dochter Jolie voor een goed gesprek.
"Hey Jolie kan ik even met je praten".
"Oke kom maar op".
"Het gaat over vroeger ik zat zo in een moeilijke tijd met je vader en ik. Wij hadden zoveel ruzie en ik heb toen beslist om je bij je vader te laten en ben verhuisd naar Canada. Ik was altijd van plan om je weer op te zoeken en mijn excuses aantebieden.
Jolie zat na te denken, " Mam ik moet hier even wat tijd voor hebben om het te laten inzinken.
Luna en Derek zat te praten over Noortje.
"Ik snap niet waarom Noortje gelogen heeft dat is bitchy wat een stom wijf".
"Ja inderdaad ik mocht haar vanaf het begin al niet weet je en dat ze nu liegt heeft voor haar zelf problemen gezorgd waarschijnlijk al ze genomineerd worden volgende week". " Ik hoop het".
Morgen in Big Brother spelen we een spel waarvan de winnaar een genomineerde kan redden en zelf een nieuwe nominee moet zeggen.
Er zijn nog geen reacties.