23'02'4000 | TH | 1 |
Willen Jullie zeggen wat jullie er van vinden ?? Danke
Donna : Romulo kappuh ik wil slapen en pakte men mobiel nouhou pas 8 uur wacht welke dag is het OMG vandaag gaan we naar Oberhausen tenminste al dat ind al wakker is ik bel der wel wakker
Mir: Uueeh hallo ?
Donna : Gutenmorgen slaapkop weet je wel welke dag het vandaag is ?
Mir : uhm ja vandaag gaan we naar Oberhausen ik heb alles al klaar staan. daarom dacht ik dus kan ik nog even lekker over Gsyav dromen bel jij me wakker
Donna : ja me broertje was wee hinderlijk bezig en ik dacht laat ik Mirjam maar pesten.
Mir : Hahaha heel grappig hoor maar ik ga ophangen wnt over 1 uur vertrekt me trein al en anders mis ik hem straks en kunnen we niet samen reisen.
Donna : okay dan zie ik je straks wel dus niet die trein missen Byeee.
shit nu moet ik wel heel snel me spullen gaan pakken anders mis ik zelf me trein nog ook al had ik nog zo graag over Tom willlen dromen maar wat moet dat moet en begon me spullen te verzamelen en ging nar beneden om even te ontbijten.
Mir: okay ik hab al men shit dan nu op naar het station in die kou waarom moest het nou ook al weer zo koud zijn maar okay op naar de bus en me trein halen.
Donna : Heiend kom ik op het station aan meschien had ik toch geen tv moeten kijken maar open dat Mir der trein oo heeft gehaalt
Mir : Neem op Neem op !! Ik heejj Donna ehm zit nu in de trein ben met en half uur bij utrecht dus tosso.
Donnaokay ik loop nu naar men trein toe dus tosso en hang op omg over en paar uur zijn we in Oberhausen en morgen zien we de jongens weer dat zal egt geweldig worden vooral als Tom me dit keer zou zien...
Reageer (2)
Shaat !!
1 decennium geledenVederrrr !!!!(L)
xx Gerdaaa
Jaj.. verder <3
1 decennium geleden