Hoofdstuk 17~Niall J. Horan
Mijn favoriete foto van Niall xx
Tot 's avonds laat had Liam samen met Niall op de keukenvloer gezeten omringd door het intussen opgedroogde bloed.
Liam had Niall's verhalen heel de dag aangehoord en hem ook elke keer moeten wijsmaken dat het leven echt nog zin had.Maar zijn tevergeefse pogingen had Niall hem nog steeds niet geloofd.Toen de de klok 11 uur had geslagen was Niall uiteindelijk vredig in slaap gevallen met zijn hoofd rustend op Liam's schouder.
Liam had Niall voorzichtig opgepakt en hem op de sofa neergelegd.Vervolgens had hij een deken over Niall's koude lichaam gelegd dat nog steeds bedekt was met opgedroogd bloed.Liam keek naar zijn vriend en zag dat hij nog steeds dezelfde bedroefde uitdrukking op zijn gezicht had.
Een uitdrukking die waarschijnlijk niet snel weg zou gaan.Liam kon niet beschrijven hoeveel medelijden hij met zijn vriend had.Als er iets was dat hij kon doen,deed hij dat,maar hij wist goed genoeg dat hij niets meer kon veranderen aan de hele situatie.
Liam kon een luidruchtige geeuw niet onderdrukken en hij kwam tot de ontdekking dat hij eigenlijk doodmoe was.Hij had per slot van rekening ook heel de dag op de keukenvloer gezeten en dat eiste nu zijn tol.
Hij zou het liefst nu rustig naar huis terugkeren en onder zijn warme dekbed kruipen,maar hij kon nu niet zomaar doen alsof er niets gebeurd was,wetende dat zijn vriend elk moment weer op instorten stond.Dus besloot hij maar om bij Niall te blijven logeren.Hij legde zichzelf op de grond naast de sofa waar Niall sliep,hij probeerde om een soort waakhond te zijn.Rillend van de kou viel Liam ook na een tijdje in een diepe slaap.
Toen Liam de volgende ochtend ontwaakte rond 9 uur,zag hij dat Niall nog steeds in dezelfde positie lag te slapen als toen hij gisteren op de sofa werd gelegd.
"Hij zal het nodig gehad hebben."Zei Liam stilletjes tegen zichzelf.Hij dacht er ook aan dat er een afspraak was met de rest van de band om te repeteren voor hun tour,en die afspraak was om half 10.Hij besloot dus maar om naar de andere jongens te bellen om te vragen of ze even naar Niall's huis kwamen,zo kon heel de situatie uitgelegd worden.Na een kwartiertje kwamen Louis,Zayn en Harry gelijktijdig aan en werd er uitgelegd wat er gebeurd was met Laura.
De jongens keken alle drie even verbaasd.Het liefst hadden ze Niall nu allemaal rond de nek gevlogen en hem doodgeknuffeld,maar omdat hij nog sliep moesten ze daar nog even mee wachten.Zayn,Harry en Louis hadden allemaal zo aandachtig geluisterd dat ze de tijd nog niet hadden genomen om rond te kijken,maar toen ze dat wel deden schrokken ze dubbel zo hard dan toen ze het verhaal hoorden."Wat is er hier gebeurd?!Allemaal bloed!"Zei Harry geschokt.
"Ja..."Antwoordde Liam."Het ergste heb ik jullie nog niet verteld.Toen ik hier aankwam was hij volop bezig met zichzelf in de armen te snijden."Waarna Liam triomfantelijk het deken naar boven hees om Niall's wonden te laten zien.
Er viel even een stilte maar na een tijdje zei Zayn :"Zo mag hij zich echt niet laten gaan...1 slachtoffer is al meer dan genoeg,we moeten een manier vinden om zijn gedachten te verzetten."Waarop Louis antwoordde:"Ik denk dat ik al wel iets weet...Datgene wat hij het allerliefste doet.."
"Zingen!"Riepen de 4 jongens in koor.
______________________
Dat was het dan xx
LiamGirl xx
Reageer (5)
snel verderrrrrr
1 decennium geledensnel verder!!!!!
1 decennium geledenOOOOOOOOOh
1 decennium geledenOhhhn! xo
1 decennium geledenOoooooooh
1 decennium geleden