Foto bij Bill, I miss you. 2.

Dit ben ik in real. x'D
Dus dat is zegmaar de echte Sharr. (A)
Maar ik vind mezelf niet knap genoeg, dus gebruik ik Hannie Dropkick als Sharr 8D

Oja, dit hoofdstuk is speciaal voor THx1993

De volgende dag word ik om half 2 s'middags wakker.. Wat hou ik toch van slapen.
Ik kijk op mijn mobiel en zie dat ik een sms heb.
1 sms ontvangen van: Dylan.
Staat er op mijn schermpje. Ik glimlach even, die vraagt natuurlijk of ik kan chillen vandaag.
Sharr! <3
Hee, kun jij vandaag chillen? Ik heb nieuwe graffity! 8D Oja, en Maikel en Dennis komen ook, en die willen ook dat jij komt.
xx, Dylan.

Haha, wat hou ik van Dylan! Hij denkt altijd aan me, en helpt me altijd van mijn verveling af.
Nee, een betere vriend als Dylan kan je niet krijgen en hij is nog knap ook! En Dennis, die is homo, maar wel heel lief.
En dan Maikel.. dat is de vriend van Dennis. Die twee zijn echt zooo lief samen.

Ik stap uit mijn bed, pak schone kleding en ga naar de badkamer.
Ik douche een kwartiertje, kleed me aan en föhn mijn haar. Daarna stijl ik het en loop terug naar mijn eigen kamer.
Ik kijk eerst nog even rond. Mijn kamer is fel roze, met wit en zwart. Op de muur hangen graffity schilderijen die ik zelf heb gemaakt.
Hier en daar hangt een poster van een goede band. Een van Metallica, een van Bullet for my Valentine, een van Deathstars, een van Black Veil Brides en dan nog een van Tokio Hotel.
Daarna ga ik voor mijn spiegel zitten en begin met een dagcreme op mijn gezicht te doen. Daarna met mijn ogen zwart op te maken. En dan toupeer ik mijn haar en doe mijn extensions in.
Ik herrinner me weer dat ik Dylan nog niet terug heb gesms't, dus dat doe ik.
Dylan! <3,
Ja, tuurlijk wil ik met je chillen! Waar spreken we af?
xox; Sharr.

Niet veel later krijg ik een sms terug.
Sharr <3,
Beter kom je naar het skate parkje, buiten, nu. Wij zijn er al!
xx, Dylan.

Ik klap mijn mobiel weer in en ik pak snel een ontbijt reep. Ik neem een pakje sinaasappelsap en eet en drink het op.
Ik doe mijn zwarte Tokio Hotel vest aan waar Bill op staat, doe mijn mobiel in mijn zak en pak mijn sleutels.
Ik loop de deur uit, doe de deur op slot en loop dan naar het skate parkje, wat niet ver van mijn huis af is.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen