Het allereerste echte hoofdstukje :)
Wat vinden jullie ervan?

Je was je aan het klaarmaken in de hotelkamer. Je was op vakantie in Engeland en wou vandaag toch eens een paar dingen bezichtigen in plaats van alleen shoppen. Eindelijk had je nog eens tijd voor jezelf maar je vond het wel jammer dat je niet bij je vriendje Jason kon zijn. Oh wat was hij toch zo’n schat maar helaas was hij op het moment met zijn familie in Spanje. Je was in je eentje in Engeland. Iets wat iedereen raar zou vinden maar jij niet. Ten eerste had je niet echt vrienden, omdat je nooit mensen toeliet in je leven. Zeker sinds 2 jaar terug…. Alleen was Jason erin geslaagd om je hart te veroveren. Je herinnerde het je nog zo goed. Hij was nieuw op je school en je was tegen hem gebotst in de gang. Het was liefde op he eerste gezicht. Ik weet het, het klinkt cliché, but that is how it happened. Je schrok op van je Iphone die afging en keek wie je belde. Het was je vader en meteen nam je op. Je had hem natuurlijk ook al gemist aangezien je vader nu al ruim 2 weken in Duitsland zat voor bepaalde zaken. Vader: “Hey schatje van me.” Jij: “Hey pap.” Vader: “Zara er is iets belangrijk dat ik je moet vertellen.” Jij: “Pap, kan dat niet als ik terug thuis ben?” Pap: “Helaas niet, je moet naar Amerika komen en wel meteen.” Jij: “Maar pap, voor hoe lang dan?” Vader: “Een aantal jaren misschien langer, vanavond vertrek je met een paar bewakers en bodyguards.” Jij: “Is dat nodig?” Vader: “Jou veiligheid gaat boven alles schat, dat weet je. Ik vertrek zelf ook naar Amerika nu.” Je nam nog afscheid van je vader en legde toen je mobiel weg. Dan maar alles terug inpakken. Na een klein halfuur werd er op de deur geklopt. Man: “Miss Summer?” Je deed de deur open en zag daar een vrij jonge bodyguard staan. Man: “Ben je klaar?” Je knikte en de man pakte je koffer vast. Je zag de mensen al denken van wat een verwend kind maar je kon er niets aan doen. Dit had je nooit gewild maar je snapte de zorgen van je vader wel. Je stapte in de veel te dure auto en deed je gordel maar alvast aan. Je voelde opeens de auto schudden en keek verbaast naar de man voor je. Man: “Niks aan de hand.” Je haalde je schouders maar op en dacht aan Jason. Je moest hem het nieuws vertellen en dus typte je zijn nummer in.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen