Foto bij you are special (Tom lovestory) 20

Reacties?

Kelly pov:
Je voelde een stekende pijn en deed je ogen open. Je zag een fel licht en na een paar keer knipperen met je ogen kon je alles terug duidelijk zien. Je voelde dat je gedragen werd en bang keek je op. Je zag het gezicht van Tom. Tom: “Je bent wakker.” Meteen kwam Bill ook boven jou hangen. Je schaamde je, waarom had je hun gebeld? Je had beter zo naar huis kunnen gaan. Tom: “Je hoeft je niet te schamen en ik ben blij dat je belde.” Je keek Tom verbaast aan. Ow ja hij kan gedachten lezen. Tom legde jou voorzichtig neer op de achterbank van zijn auto. Bill: “Ik rij wel.” Tom gaf de sleutel aan Bill en kwam naast jou zitten. Hij legde jou hoofd op zijn schoot en keek je aan. Je kon zo van zijn gezicht aflezen dat hij het wou weten net als Bill maar je wou er niet over praten, zelfs niet aan denken… Maar het was al te laat, je dacht al terug aan vannacht. Aan alles… aan Mathieu die ervoor zorgde dat je mee ging feesten… aan hoe leuk je het had met Aiden… en helaas ook aan hoe hij veranderde in een eersteklas klootzak tot het moment dat je wakker werd en Tom belde. Je was nog altijd in gedachten verzonken en hoorde Tom tegen Bill praten. Jij: “Naar waar gaan we?” Bill: “Ziekenhuis.” Je schudde wild jou hoofd en ging terug recht zitten. Tom: “Kelly, je kan moeilijk zo blijven rondlopen.” Jij: “Ik kan genezen remember.” Tom: “Maar jou ribben gaan niet zo terug normaal komen net als jou schouder.” Dat was het! Tom keek je verbaast aan. Tom: “Wat ben je van plan?” Je zette je rechter en bracht toen voorzichtig jou hand naar je ribben toe. Tom: “Kelly? Echt niet, laat het uit.” Je luisterde al niet meer en duwde met een pijnlijk gezicht jou ribben terug op de juiste plaats. Je haalde je hand weg en ademde zwaar. Tom: “Ben je helemaal gek!” Bill was ondertussen al gestopt langs de weg en zag wel enorm bleek maar toen keek hij ineens verbaast. Bill: “Tom kijk!” En hij wees naar de plaats waar jou ribben hadden uitgestoken. De wond was helemaal genezen. Tom: krijg nou wat. Jij: “Wil iemand me helpen met mijn schouder?” Je zag Bill terug wit wegtrekken en zich snel omdraaien. Je keek Tom vragend aan. Tom: “Ik weet niet… Oké dan.”

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen