Bill, I miss you. 1.
"Grijp je kans! Sta op de voorpagina van Bravo met de band; Tokio Hotel! En krijg een half uur om ze alleen te spreken!" lees ik hardop.
Ik lees het nog een keer na. "Omg! Ik moet mee doen!" zeg ik hardop, maar aangezien ik alleen thuis ben, hoort niemand het.
Het is niet dat ik zo'n hysterische fan ben ofzo.. Maar, dat ik zo doe heeft een reden.
-Flashback-
"Sharr, zullen we samen zingen?" vroeg Bill. Ik knikte vrolijk en we liepen samen naar Tom, die al bezig was met z'n gitaar.
"Bill.. We moeten wel optijd naar bed vanavond. Morgen hebben we weer school." zei Tom. Bill knikte.
Bill en Tom waren 13 en ik was 11. Bill en Tom zaten in de tweede en ik in de eerste.
Tom begon de het intro te spelen van 'Jung und Nicht Mehr Jugdenfrei' en daarna begonnen Bill en ik te zingen.
-Einde Flashback-
Nu is Bill alweer 20 jaar, en ik 17. Die flashbacks krijg ik zo vaak.. Ik mis Bill.
Bill, mijn beste vriendje, niet de diva Bill. Ik weet pas sinds een jaar dat hij en Tom een band hebben; Tokio Hotel.
Hun muziek is best goed, maar.. Ik heb hem al 6 jaar niet meer gezien of gesproken.
Hij emailt me niet, komt nooit meer terug naar huis. Ik woon 5 huizen verderop. Aan de ene kant ben ik boos op hem.
En ook wel een beetje op Tom, met hem ging ik ook best vaak om. Maar aan de andere kant ben ik nieuwschierig..
Zouden ze ook van innerlijk zo erg zijn veranderen? Zouden ze me nog herkennen?
Ik klik snel op 'lees meer..'
Hey, beste Tokio Hotel fan.
Wil jij graag Tokio Hotel ontmoeten, en ze een half uur helemaal alleen spreken?
Will jij samen met 4 andere Tokio Hotel fans met ze op een echte fotoshoot, en met ze op de cover van de Bravo staan?
Grijp dan nu je kans!
Wat moet je doen?
Stuur een foto van jezelf (onbewerkt) naar deze email;
Fotoshoot@tokiohotel.de
En wie weet, krijg jij deze kans!
Veel succes,
Universal.
Ik stuur snel mijn allermooiste, onbewerkte foto op naar de email, en sluit dan de computer af.
Het is al 11 uur, en ik ben moe. Ik kleed me om, doe mijn extensions uit, borstel mijn haar, doe mijn make-up eraf en smeer mijn gezicht in met een nacht creme.
Achja, ik doe veel om mooi te zijn. Oke, dat was een beetje ego..
Ik ga in bed liggen en kijk nog een half uurtje tv en ga dan slapen.
Reageer (1)
next..
1 decennium geledenxx