4.1
Na het gesprek met Chaz -wat best soepel verliep- ben ik naar de dansvloer gegaan. Ondanks mijn slechte moves heb ik echt genoten. Op dit moment loop ik naar de bar toe. Ik heb dorst gekregen van al dat drinken. Chaz en ik hebben besloten om vrienden te blijven en dat vind ik echt helemaal prima. Het is niet dat ik Chaz haat. -Ja, ooit wel, vroeger, maar toen was alles anders.-
Een jongen komt op me afstappen. De jongen die ook de deur voor Melany, Jane en mij opendeed.
'Kan ik je wat te drinken aanbieden?' Vraagt hij glimlachend. Ik knik.
'Iets zonder alcohol graag.' Ik laat me op de kruk zakken en kijk naar de dansende mensen. Niet veel later zet de jongen een glas cola voor me neer. We praten wat en naarmate het gesprek vordert voel ik me steeds losser worden. De jongen voelt zich blijkbaar ook steeds meer op zijn gemak en komt steeds dichter bij me staan.
'Let's go upstairs.' Fluistert hij in mijn oor. Ik giechel en schud mijn hoofd. Ik doe een aantal stappen naar achter.
'I can't. Ik wil dansen.' Ik draai me om en loop dan de dansvloer op. Ik begin weer te dansen en merk dat het steeds lichter en lichter in mijn hoofd wordt. Ik voel twee armen om mijn middel heen en denk dat het Justin is. Justin begint tegen me aan te schuren en ik doe met hem mee. Ik grinnik zacht en als er een schuifel-nummer opkomt draai ik me om. Dit is niet Justin. Ik probeer me los te maken uit zijn greep. Dit is de jongen die me de cola gaf.
'Wat doe je? Wil je niet dansen?' Hij grijnst. Ik haal mijn schouders op.
'Ik ben moe. Ik wil naar Justin.' Praten gaat ook moeilijker. Mijn oogleden voelen zwaarder. 'Laat me gaan.' Ik duw de jongen van me af. Hij schud zijn hoofd.
'Waarom? Je bent juist zo leuk. De hele avond al.' Ik giechel en begin hevig te blozen door zijn opmerking.
'Ja?' Vraag ik. Hij knikt als bevestiging. Dan komt Justin eraan lopen.
'Valt hij je lastig?' Vraagt Justin. Ik kijk op. De jongen antwoord al voordat ik het zelf kan doen.
'Nee, ze danst gewoon met mij.' Mijn ogen vallen bijna dicht. Ik probeer ze open te houden maar het lukt niet. Dan valt alles weg.
hi guys. Jep, een beetje laat -1:50 AM-, maar ik logeer bij mijn vriendin en ja dat betekent no sleep haahaa. In ieder geval, dit is het laatste stukje voordat ik op vakantie ga! Zelf vind ik het wel een ja soort ehm cliffhanger - is dit het goede woord ervoor? - Ach ja, zijn jullie nog op vakantie geweest of gaan jullie nog?
Reageer (6)
Ik heb gewoon alles gelezen and me loves it. Dus ga maar even snel verder x
1 decennium geledenahhhh !!! alujawkawllah veel plezier op vakantie en ik typ dit nu in bikini vanuit franceee
1 decennium geledenHaha in het begin van de vakantie zag je me nog wakker om 6 uur 's morgens en ik werd wakker rond 5/6 uur maar daar ben ik mee gestopt want het is toch niet echt zo leuk om zowat de ganse dag te missen en mijn mama zei hele tijd dat ik er heel ziek uit zag dus ik had wat schrik dat ik op een tijd wel heel ziek kon worden dus nu ga ik nietmeer zo laat slapen.
1 decennium geledenHaha, ik blijf ook altijd zo lang op bij vrieden ), das veel leuker!! En eh, veel plezier op vakantie, ik ben de 1e 2 weken van juli naar Italië geweest en de 3e week van juli met men beste vriendin naar Oostenrijk, net als jij vannacht, een hele week zonder slaap dus ;p
1 decennium geledenVeel plezier op vakantie! Ik ben 2 weekjes geleden 2 dagen naar disneyland geweest, en in augustus ga ik nog 5 daagjes naar Barcelona n.n
1 decennium geleden