Foto bij Hoofdstuk 15~Niall J. Horan

Haai haai ! Het is weer een paar daagjes geleden,maar vandaag op het strand ( jeej!) heb ik me bezig gehouden met nog een keertje na te denken voor mijn verhaal en hier is dus een nieuw stukje!!
Ok , wat vonden jullie van best song ever?! ik vind de clip echt SUPER !! Alles is er gewoon geweldig aan ! daarom een foto van 'LEEROY THE CHOREOGRAPHER' !

Niall werd uit zijn agressieve huilbui ontwaakt door een rinkelende telefoon.Het deuntje leek hem veel te vrolijk.
Hij vond het verschrikkelijk hoe het deuntje zo vrolijk kon klinken terwijl hij met zo'n slechte gevoelens gepaard zat.Hij keek om zich heen.
Alles zag er op dit moment te vrolijk uit voor hem.De muren,de meubels,het plafond,zelfs de lichtschakelaars straalden vrolijkheid uit een daar werd de Ierse jongen zelf alleen nog maar depressiever van.Hij liet de telefoon rinkelen.Wat had het voor zin?Wat had het voor zin dat hij nu zou opstaan en de telefoon zou opnemen?
Maar wacht eens ... Wat als hij zonet wakker was geworden uit een vreselijke nachtmerrie?Wat als hij,als hij opnam aan de andere kant van de lijn Laura's sprankelende stem zou horen om te vragen waar hij bleef?Met een sprankeltje hoop en een kleine glimlach rende hij naar zijn hypermoderne huistelefoon.
Hij nam snel op en riep:"Laura?!" Maar tot zijn groot spijt zei Liam's stem:"Nee,dat net niet."En hij grinnikte zachtjes.
Niall realiseerde zich dat dit dus wel degelijk echt was en hij voor altijd in deze nachtmerrie zou moeten leven en nooit meer wakker zou worden.
Toen Liam na een tijdje geen antwoord aan de andere kant van de lijn brak hij zelf het ijs maar weer."Ja,het was dus om te vragen of je vanavond zou kunnen langskomen voor een filmpje te kijken.De rest van de band komt ook en misschien kan je Laura meenemen?Het wordt vast en su..."
Maar nog voor Liam zijn zin kon vervolledigen zei Niall nors:"Nee!".Liam keek een beetje verbaasd in de hoorn van zijn telefoon alsof Niall hem zou kunnen zien.
"Ja,ik snap wel dat je alleen met haar wil zijn nu,maar ik dacht zo..."Ging Liam weer,maar opnieuw werd hij onderbroken.
Binnenin Niall's lichaam was het alsof er een bom ontplofte.Hij reageerde zijn emoties af op de foute manier,op de foute persoon.
"Wat jij denkt kan me niets schelen Liam!Geen bal!En wat de rest van de band denkt helemaal niet!Want weet je wat?De hele band kan de pot op!Kijken jullie maar gezellig een filmpje,jij en je zogenaamde goede ideetjes altijd,jullie kunnen gewoon allemaal de pot op!Laura is dood Liam,ze is dood oké?Ik nooit meer ergens naartoe met haar,want ze is dood!"En Niall drukte op de rode knop van zijn telefoon.Nog voor hij de tijd had om de telefoon weer in zijn houder te zetten stormde hij naar de keuken.
Een vlaag van woede kwam weer over hem heen.Hij opende de keukenla en nam het eerste mes dat hij tegenkwam.Het was alsof een ander persoon zijn daden overnam,een persoon die hij nog nooit had ontmoet.

Op datzelfde moment keek Liam verbaasd naar zijn telefoon."Wat?Laura dood?"Dit kon niet.
En dan al die verwijten.Dit was zeker niet Niall's normale doen,zo'n dingen zou hij nooit zeggen.Snel sprong Liam zijn auto in en scheurde over de weg richting Niall..Voor hij domme dingen zou doen.

_________________________________________________
Liked it?
You know what to doo :)
~LiamGirl x

Reageer (3)

  • shannontjeuu

    OMG ik hoop egt dat Niall niks dom gaat doen xx

    1 decennium geleden
  • EmmaZouis1

    Omfg Niall gazt toch geen zelfmoord plegen ea, aub zeg dat hij geen zelfmoord pleegt

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    OMG LIAM GAAT HEM REDDEN! OMG OMG OMG!

    & I love Best Song Ever! De videoclip, de dansjes, de tekst, het 'acteerwerk', de betekenis erachter,.. ECHT ALLES! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen