Hallo lieve lezertjes,
ten eerste wil ik zeggen dat het me spijt dat ik precies vandaag 4 maanden niet heb geschreven.
Daar zijn nogal wat redenen voor.
Ik heb keihard moeten studeren voor mijn eindexamen voor het vmbo. Ik ben GESLAAGD!!!
Daarnaast moest ik niet alleen zorgen dat ik geslaagd zou zijn maar ook een goed gemiddelde hebben om door te gaan naar de HAVO.
En dat is mij ook gelukt.
Ik heb eindelijk een vriend , waar ik echt heel veel van hou en die moest natuurlijk ook een beetje aandacht.

MAAR!!! GOED NIEUWS

ROOS IS BACK

Ik heb de komende weken een lekker werkrooster dus ik kan bijna elke dag wel een hoofdstukje schrijven :)
als jullie mijn verhaal nog willen lezen natuurlijk.

Ik wil alle lieve trouwe lezers heel erg bedanken als jullie mijn verhaal nog verder gaan lezen.
Als jullie leuke ideeën hebben of vragen, mail me!

Morgen maak ik nog een hoofdstukje voor jullie om er weer een beetje in te komen.
Dit hoofdstuk zal van een paar weken verder in de tijd zijn, dus niet verward raken!


Groetjes,

Rosalie

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • xxJennyxx

    Geeft helemaal niks en das allemaal super voor je ben blij dat je nog verder schrijft;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen