54
"Kom nu gewoon mee binnen Liam." hoorde ik Louis zeggen. Het was 10 uur en de jongens waren er. Ze hadden Liam juist verteld dat ik hier was en hij weigerde binnen te komen. Louis en Niall namen zijn armen vast en dwongen hem om mee te gaan.
"Hi." zei ik toen hij eindelijk onder 'lichte' dwang binnen stond.
"Sorry van alles." zei hij en knuffelde me onmiddelijk.
"Happy end." zei Harry met een piep stemmetje.
"Nu moeten we wel al direct door naar het interview." zei Zayn. "Oke byyee." zei ik en nam afscheid van iedereen.
Toen ik Liam knuffelde stak hij snel een papiertje in mijn hand. "Lees als we weg zijn." fluisterde hij in mijn oor.
De jongens waren juist de deur uit als ik snel het papiertje open vouwde. Ik verscheurde he direct en smeekt het in de vuilnisbak.
Liam kan en mag er niet voor zorgen dat ik weer ruzie krijg met Niall.
Ik keek live naar het interview van de jongens op tv, de hele tijd zat er een glimlach op mijn gezicht. Het was een grappig interview van Alan Carr Chatty Man.
"We zijn terug!" riep Niall als hij binnen kwam. Ik liep naar de deur en gaf hem een stevige knuffel. Jessica was ook mee.
"Blijven jullie nog eten?" vroeg ik aan de anderen. Het was ondertussen al 18 uur want na het interview zijn ze naar de studio gegaan om de resultaten te horen van Best Song Ever. "Ja dat is goed." zei Zayn. "En hoe zit het nu met het resultaat?" vroeg ik.
"Onze lieve lieve fans hebben het record niet verbroken." zei Harry. "Je meent het niet. Ze hebben er zo hard voor gewerkt." zei ik teleurgesteld.
"Grapje!" riep Liam luid. "Ze hebben het Vevo record verbroken met 12,3 miljoen views in 24 uur." zei Liam erachter.
"Dat is geweldig! Dit moet gevierd worden!" zei ik en liep al naar de kelder.
"CHAMPAGNE" zei ik toen ik met 5 flessen terug naar boven kwam.
Na een goed uurtje waren de 5 flessen al uit. Ik voelde een lichte hoofdpijn opkomen en wou rechtstaan om de andere jongens te zeggen dat ze beter naar huis gaan nu ze nog niet overdreven zat zijn. Maar ik viel gewoon terug in de zetel.
"Je bent het niet meer gewoon van zoveel te drinken, je word oud." zei Harry.
Zegt degene die al 2 dalfagans genomen heeft en in nog alleen maar zijn boxershort zit omdat hij het te warm heeft van zattigheid, dacht ik.
"Tuurlijk." mompelde ik.
"Ik ga naar huis." zei Louis. Louis woonde hier maar een paar meter verderop en Jessica was nuchter vanwege haar zwangerschap. "Neem Liam met je mee en zet hem veilig thuis af, hij heeft wel genoeg op." zei ik tegen Jess.
"En Perrie komt jou halen." zei ik tegen Zayn.
"Ik ben hier dus wel Bradford Bad Boi, niemand komt me halen ik kan wel alleen." zei Zayn op een zatte toon.
"Dit word nog een lange nacht." zei ik tegen Jessica.
Er zijn nog geen reacties.