Foto bij 53

Morgen laatste dag van de vakantie ugh. Ik heb geen zin in school ;(

NIALL POV

Ik liep op het strand als ik opeens Jessica zag zitten.
"Jess." riep ik. Ze kwam overeind en keek me verwonderd aan.
"Wat doe jij hier?" vroeg ze. "Ik heb Yardéna vergeven en wil haar nu zien." zei ik. "Normaal zit ze daar met Louis." zei ze.
Ik trok mijn T-shirt uit en liet het bij Jessica liggen.
Ik liep de zee in en keek rond me heen. Geen Yardéna of Louis te zien.
"Aahh de bal dena neem hem voor hij wegwaait." hoorde ik Louis zijn bekende stem zeggen. De bal kwam mijn richting dus dit was mijn kans. Ik nam de bal vast en hield hem zo goed mogelijk voor mijn hoofd.
"Euhm meneer mag ik onze bal?" vroeg ze vriendelijk. Ik gooide hem naar Louis die hem onmiddelijk ving. Yardéna keek verwonderd maar zodra ze naar mij keek veranderde haar uitdrukking.
"Wat.. Wat doe jij hier?" vroeg ze.
"Het spijt me. Ik hou van je." zei ik.
"Nee het was allemaal mijn schuld, sorry." zei ze.
"Kom je nu terug bij mij slapen?" vroeg ik. "Heel graag." zei ze en vloog me om de nek.
Ik nam haar op en smeet haar in het water. "Ieuw." zei ze toen ze terug boven kwam. "Zo zout water." zei ze en probeerde het uit te spugen.
"Jullie houden jezelf wel bezig zeker. Dan ga ik surfen." zei Louis. "Ja natuurlijk." zei ik met een knipoog terwijl ik Yardéna ondertussen al terug in mijn armen had.

YARDENA POV

"En euhm. Heb je het Liam al vergeven." vroeg ik voorzichtig.
"Ja, ik heb hem al gesproken, en ik wil dat jullie het ook goedmaken. Maar niet te goed natuurlijk als je begrijpt wat ik bedoel." zei Niall.
"Moet dat?" vroeg ik.
"Hij blijft mijn beste vriend en jullie moeten overeenkomen." zei hij. "Ok." zei ik. "Ok maar best want morgen komt hij langs." zei Niall.
"Pff jij bent echt wreed." zei ik. "Weet ik." antwoorde hij.
We zaten nog even in het water en gingen dan bruinen. Aten iets en reden terug naar huis. "Dankje dat ik bij jullie mocht blijven." zei ik tegen Jessica en Louis.
"Geen probleem je kan altijd bij ons terecht." zei Louis.
Toen we thuis kwamen stuurde ik een smsje naar Zayn en Harry om het noeuw te laten weten.
Yardéna naar Harry en Zayn: Alles is terug goed tussen mij en Niall. Ik slaap terug thuis, en morgen komt Liam :s Love you xxx
Harry: Kben blij voor jou zus. Love you to xxx
Zayn: Geweldig kleine meid. Tot snel. Love ya toew xxx
"Kom we gaan eens vroeg slapen. Want Liam komt ook al om 10 uur." zei Niall.
"Waarom zo vroeg?" vroeg ik.
"We moeten een interview gaan doen en alle jongens komen mee, zodat we dan samen kunnen doorrijden. Maar Liam weet wel niet dat je hier bent." zei hij.
"Hij gaat me niet willen spreken." zei ik.
"Hij zal wel moeten. Met of zonder geweld het zal lukken." zei Niall.

Reageer (1)

  • Hannane

    snel verder x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen